درگیری در جلسه کابینه اسرائیل

کدخبر: ۶۰۲۹۱۰
اقتصادنیوز: کابینه رژیم صهیونیستی امروز جلسه‌ای برگزار کرد که در پی آن، درگیری شدیدی بین شماری از وزرای اسرائیلی به وجود آمد
درگیری در جلسه کابینه اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نیروهای مقاومت فلسطین از روز گذشته عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از 700 اسرائیلی و زخمی شدن نزدیک به دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد، در واکنش به این حملات، کابینه رژیم صهیونیستی امروز جلسه‌ای برگزار کرد که در پی آن، درگیری شدیدی بین شماری از وزرای اسرائیلی به وجود آمد.

به گزارش این روزنامه، این درگیری به خاطر اطلاعات حساسی بود که جنبش حماس به دست آورده بود که بر اساس آن، موفق شد این عملیات بزرگ را آغاز و هدایت کند؛ عملیاتی که به اذعان صهیونیستها، بزرگترین و فاجعه‌بارترین عملیات علیه آنان به شمار می‌رود.

در جریان نشست کابینه صهیونیستی، اوفیر آکونیس وزیر علوم رژیم اشغالگر گفت: هر اسرائیلی امروز می‌پرسد که چه اتفاقی برای سرویس اطلاعات (جاسوسی) اسرائیل رخ داده است؟».

«عمیحای شیکلی» وزیر امور اجتماعی رژیم صهیونیستی از آکونیس می‌خواهد ساکت باشد. یک وزیر دیگر در پاسخ به شیکلی می‌گوید: به ما نگویید ساکت باشیم.

یوآو گالانت وزیر جنگ صهیونیست هم در توجیه غیبت رؤسای موساد و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم در این جلسه گفت: آنان نمی‌توانند در طول روز، گزارش ارائه کنند. وزیر علوم هم در پاسخ به وی (گالانت) گفت که شکست اطلاعاتی واضحی صورت گرفته است و باید برای همه اسرائیلیها توضیح داده شود».

وزیر جنگ صهیونیستی بعد از ظهر امروز دستور داد که شهرکهای اسرائیلی واقع در شمال فلسطین اشغالی را که نزدیک به لبنان است، تخلیه کنند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که به دنبال تبادل آتش بین ارتش صهیونیستی و حزب الله لبنان، گالانت دستور تخلیه این شهرکها را صادر کرده است.

ارتش لبنان هم امروز خبر داد که پس از بمباران شماری از شهرکهای این کشور توسط توپخانه رژیم صهیونیستی، چند نفر زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم ظهر امروز اعلام کرد که 20 شهرک مسکونی نزدیک مرز غزه در حال تخلیه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید