ورود 1600 اسرائیلی به ترکیه!

کدخبر: ۶۰۳۰۶۹
اقتصادنیوز: شبکه العهد عراق با اشاره به مهاجرت روز افزون صهیونیست‌ها از ورود بیش از یک هزار و ۶۰۰ شهرک نشین صهیونیست به ترکیه از طریق راه دریایی خبر داد.
ورود 1600 اسرائیلی به ترکیه!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،   شبکه العهد عراق  امروز در بخش اخبار خود با اشاره به مهاجرت روز افزون صهیونیست‌ها در پی عملیات «طوفان الاقصی» گفت که امروز یک هزار و ۶۷۱ شهرک‌نشین صهیونیست از طریق دریا وارد آنتالیا ترکیه شدند.

بر اساس گزارش این شبکه خبری، شهرک نشینان صهیونیست پس از آنکه نتوانستند از طریق فرودگاه بن گویر به کشورهای اروپایی بروند، تصمیم گرفتند تا از طریق کشتی‌های مسافربری خود را به ترکیه برسانند.

شبکه العهد اضافه کرد که بسیاری از شهرک نشینان صهیونیست پس از عملیات طوفان الاقصی سرزمین‌های اشغالی را برای سکونت خود امن نمی‌دانند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی‌نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و تا این ساعت ۱۰۰۰ کشته روی دست صهیونیست‌ها باقی گذاشته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، شمار صهیونیست‌های به اسارت درآمده توسط رزمندگان حماس را بیش از ۱۵۰ نفر اعلام کرده که باید شمار ۳۰ صهیونیست اسیر شده توسط جهاد اسلامی و اسارت ده‌ها صهیونیست دیگر توسط گروه‌های مختلف و حتی مردم عادی فلسطین را به آن افزود و این در حالی است که ۷۵۰ صهیونیست نیز مفقودالاثر هستند.

در مقابل، رژیم صهیونیستی که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده، اقدام به بمباران مناطق مسکونی غزه کرده که تا این ساعت به شهادت ۵۰۰ غیرنظامی فلسطینی از جمله ۷۸ کودک و ۴۱ زن و ۲ هزار و ۳۰۰ زخمی منجر شده است.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید