حمایت تمام قد آلمان و فرانسه از اسرائیل در «طوفان الاقصی»

کدخبر: ۶۰۳۱۱۷
اقتصادنیوز: شولتز، صدر اعظم ‌آلمان بدون اشاره به جنایت‌های اسرائیل، بر حمایت این کشور و فرانسه از تل آویو تأکید کرد.
حمایت تمام قد آلمان و فرانسه از اسرائیل در «طوفان الاقصی»

به گزارش اقتصانیوز به نقل از فارس، صدراعظم آلمان روز دوشنبه بدون اشاره‌ به جنایات رژیم صهیونیستی بر تداوم حمایت از این رژیم در برابر مقاومت فلسطین تأکید کرد. 

آناتولی گزارش داد، «اولاف شولتز» در گفت‌وگو با خبرنگاران در «هامبورگ» پیش از برگزاری نشست مشترک کابینه آلمان و فرانسه گفت، آلمان و فرانسه با قاطعیت در کنار اسرائیل برابر حملات حماس ایستاده اند.

واکنش گوترش به صدور محاصره کامل غزه توسط وزیر جنگ اسرائیل

شولتز بدون اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه  تاکید کرد که نباید به آتش این جنگ دامن  زد.

رژیم صهیونیستی در جریان تجاوزات نظامی مکرر خود از سال ۲۰۰۸ تاکنون، هزاران کودک فلسطینی را در نوار غزه به قتل رسانده است.  علاوه بر آن صدها کودک نیز به دلیل بیماری و شرایط بد تحت محاصره جان خود را از دست دادند.

صدر اعظم آلمان  در ادامه  گفت:«به همین دلیل است که در این شرایط، هیچ کس نباید بیشتر به این وحشت دامن بزند. ما با شرکای خود در منطقه صحبت خواهیم کرد.»

شولتز افزود که قرار است درخصوص آخرین تحولات منطقه به همراه «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه، قصد دارند دوشنبه شب با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس گفت وگو کنند.

وزارت بهداشت غزه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که طی آخرین آمار ۵۶۰ نفر در حملات هوایی اشغالگران به شهادت رسیده و ۲۹۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند. انتظار می‌رود با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به منطقه غزه، تعداد شهدا سیر صعودی به خود بگیرد.

کی‌یف مدعی شد / واگنر در آفریقا به حماس آموزش داد!

 در تحولی دیگر،دفتر ریاست جمهوری ترکیه دوشنبه شب  اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه و «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی تلفنی گفت‌وگو کردند.

در این تماس تلفنی طرفین درباره عملیات طوفان الاقصی  و درگیری نیروهای حماس و رژیم صهیونیستی و آخرین وضعیت مربوط به این تنش بحث وگفت‌وگو کردند.

عملیات مقاومت فلسطین تحت عنوان «طوفان الاقصی»، صبح روز (شنبه)، آغاز شد و همچنان ادامه دارد. طی این عملیات صدها صهیونیست کشته شده‌اند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید