هشدار اردوغان درباره ورود ناو آمریکایی به منطقه / قتل عام‌های جدی در راه است!

کدخبر: ۶۰۳۳۱۵
رئیس‌جمهور ترکیه از اقدام ارتش آمریکا برای اعزام یک گروه ناو هواپیمابر به سواحل رژیم صهیونیستی انتقاد و اظهار کرد: این اقدام دولت آمریکا به قتل عام‌ها و کشتارهای جدی در غزه می‌انجامد.
هشدار اردوغان درباره ورود ناو آمریکایی به منطقه / قتل عام‌های جدی در راه است!

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، رجب طیب اردوغان افزود: ناو هواپیمابر آمریکایی در (رژیم) اسرائیل چه کار خواهد کرد و با همه کشتی‌ها و هواپیماهایش که به آنجا می‌آیند چه کار خواهد کرد؟ شروع به قتل عام خواهد کرد و تمام غزه و اطراف آن را نابود می‌کند.

وی گفت: باید موضوعی را توضیح دهم. امروز بیش از ۲۰ پایگاه آمریکایی در سوریه وجود دارد. پایگاه‌های آمریکایی در سوریه چه می‌کنند؟ آیا ما نباید همه این پایگاه‌ها را ارزیابی کنیم؟ ایالات متحده به تازگی یک پهپاد ترکیه را سرنگون کرد، آیا ترکیه در حال حاضر شریک آمریکا در ناتو نیست؟ این اقدام را چگونه تفسیر و ارزیابی می‌کنیم؟

رئیس جمهور ترکیه اضافه کرد: متأسفانه آمریکا در مواقع لزوم با ما به مانند متحد رفتار می‌کند و در حال حاضر همه سازمان‌های تروریستی را آموزش و مسلح و متأسفانه از طریق این سازمان‌ها منطقه را چه سوریه و چه خاورمیانه به حمام خون تبدیل می‌کند.

اردوغان همچنین گفت: راه‌حل مشکل خاورمیانه تنها با تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی بیت‌المقدس شرقی امکان‌پذیر است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید