فوری/ تنش در جنین بالا گرفت/ درگیری شدید میان فلسطینی و ارتش اسرائیل

کدخبر: ۶۰۳۸۱۸
اقتصادنیوز: رسانه های خبری از درگیری شدید میان نیروهای فلسطینی و ارتش اسرائیل در اردوگاه جنین و اردوگاه قلندیا در شمال بیت المقدس حکایت دارند.
فوری/ تنش در جنین بالا گرفت/ درگیری شدید میان فلسطینی و ارتش اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شبکه خبری قدس گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش بردند و مبارزان مسلح فلسطینی با آنها درگیر شدند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که مبارزان فلسطینی در جریان یورش اشغالگران به اردوگاه جنین، بمبی را در یکی از خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کردند.

تصاویر نشان می‌دهند که دود از منطقه انفجار بلند می‌شود.

شاهدان عینی گفتند که بمب مذکور «شدت انفجار بسیار بالایی» داشته است.

کلیپ‌های ویدئویی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی ورود تعداد زیاد نیروهای کمکی رژیم صهیونیستی به اردوگاه را نشان می‌دهند.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) گزارش داد که نیروهای زیادی از ارتش اشغالگر به جنین و اردوگاه آن یورش بردند، ساختمان‌ها را تصرف و آنها را به نقاط دیده‌بانی تبدیل کردند.

همچنین منابع محلی گزارش دادند که نیروهای صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه قلندیا در شمال بیت المقدس تیراندازی کردند.

همچنین روز جمعه در کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی ۱۷ نفر از جمله خردسالان بر اثر اصابت گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی شهید شدند.

در نزدیکی العیساویه در قدس اشغالی، مرد جوانی پس از تعقیب و گریز خودروی وی بر اثر گلوله نیروهای اشغالگر اسرائیلی شهید شد.

این در حالی است که تشدید تنش بین جنبش حماس فلسطین و نیروهای صهیونیست پس از آغاز عملیات حماس در سحرگاه روز شنبه هفت اکتبر، که در آن هزاران موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شد و نیروهای آن به وارد شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه شدند، ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید