فهرست سرقت از چهره‌های سرشناس ایران در سال‌های اخیر

کدخبر: ۶۰۳۹۸۵
اقتصادنیوز: در سال‌های اخیر سرقت از خانه چهره‌های سرشناس نسبت به گذشته روندی صعودی پیدا کرده است.
فهرست سرقت از چهره‌های سرشناس ایران در سال‌های اخیر

به گزارش اقتصادنیوز متاسفانه در آخرین مورد از این قبیل پرونده‌ها داریوش مهرجویی کارگردان سینما وهمسرش به قتل رسیدند.

در همین زمینه اعتماد فهرستی از این موارد را تهیه کرده است.

  اواخر سال 1370 چرخ‌های خودرو علی پروین ربوده شد. 

آخرین مصاحبه همسر داریوش مهرجویی ساعاتی پیش از قتل!

  حدود بیست سال پیش خودروی بنز فیروز کریمی مربی فوتبال مورد هجوم سارقان قرار گرفت که مدتی بعد سارقان توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

  سال 1385 ساعد هدایتی، بازیگر سریال‌های طنز تلویزیونی مورد هجوم سارقان واقع می‌شود. سارقان از خودروی این بازیگر حدود 4 میلیون تومان وجه نقد دزدیدند. 

جزئیات جدید از قتل مهرجویی/ماجرای سربریدن مهرجویی صحت دارد؟

  اواخر خردادماه 1386 لپ‌تاپ و دوربین هدیه تهرانی بازیگر سوپراستار از داخل خودرویش که در پارکینگ یک بیمارستان پارک شده بود، دستبرد زده شد. 

  سال 1387 عادل فردوسی‌پور، مجری سرشناس کشور با پرونده سرقت از خانه روبه‌رو شد. او و خانواده‌اش پس از بازگشت از یک مسافرت متوجه تغییراتی در داخل خانه می‌شوند و این موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهند که در نهایت سرقت از منزل فردوسی‌پور تایید می‌شود.

  سال 1389 ایمان مبعلی فوتبالیست بعد از بازگشت از استادیوم آزادی توسط یک هوادارنما فریب می‌خورد و زمانی که او را سوار ماشین می‌کند تا به مقصد برساند با حمله مسلحانه او مواجه می‌شود. 

  سال 1395 پریناز ایزدیار از ربودن کیف دستی‌اش در خودرو خبر داد و گفت جوانی از شیشه تا کمر خود را داخل خودرو کرد و کیفم را قاپید و رفت. 

  اردیبهشت‌ماه 1397 خانه زنده‌یاد علی معلم منتقد و سینماگر مورد سرقت قرار گرفت. 

  زمستان سال 1397 بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی از خانه‌اش، از دزدیده شدن اموالش خبر داد. 

  شهریور ماه 1398 موبایل اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون هدف سارقان ترمینال جنوب قرار گرفت. پس از با خبر شدن پلیس، سارقان سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شدند.

  فروردین ماه 1399 به ویلا و رستوران احمدرضا عابدزاده در شمال دستبرد زده شد. لباس‌ها و دستکش او در جام جهانی 1998، تابلوهای نفیس، تعدادی از هدایای مردم و یکسری وسایل گرانبهای او مورد سرقت واقع شد. پس از صحبت‌های عابدزاده، رییس کل دادگستری استان مازندران اعلام کرد که چهار نفر سارق در شهرستان کلاردشت دستگیر شدند و در خصوص سرقت از رستوران او، سارق در سلمانشهر به همراه اموال مسروقه دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباخته شد.

  مهرماه 1399 نیروانا قاسم‌خانی، دختر مهراب قاسم‌خانی داخل خودرویش مورد حمله یک سارق با تهدید سلاح سرد قرار گرفت.

  آبان 1400 زمانی که علی دایی و دخترش از دفتر کار خود در زعفرانیه خارج شدند یک گردنبند قاپ باسابقه گردنبند طلای این فوتبالیست معروف را در کسری از ثانیه ربود. علی دایی پیش از این نیز سرقت از خانه و موبایل را تجربه داشت.

   بهمن‌ماه 1400 زمانی که فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به خانه برگشت متوجه دستبرد به گاوصندوق خانه‌شان شد که در آن وسایلی گران‌قیمت وجود داشت. سارقان که دو نفر بودند پس از تخریب در ورودی وارد خانه شدند و پس از جست‌وجو گاوصندوق را پیدا و با مهارت کامل در آن را باز کرده و دست به سرقت زدند.

  خرداد ماه 1400 آزیتا ترکاشوند از سرقت خانه‌اش در فضای مجازی خبر داد.

  خرداد ماه 1400 به فاصله چند روز بعد از سرقت خانه آزیتا ترکاشوند، مریم امیرجلالی از سرقت خانه‌اش خبر داد. او ویدیویی در فضای مجازی از خانه‌اش منتشر کرد که نشان می‌داد خانه‌اش مورد دستبرد قرار گرفته است. 

  اواخر شهریور ماه 1402 لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون در جریان سرقت از کیف دستی‌اش دچار مصدومیت و موضوع مصدومیت او باعث شد این بازیگر در دستش چندین پلاتین کار شود.

آخرین مورد تا به امروز نیز سرقت از خانه داریوش مهرجویی و بردن دو سنتورمتعلق به فیلم سینمایی سنتوری بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید