حضور علی پروین، دایی، کی‌روش و یاسر هاشمی رفسنجانی در مراسم درختکاری+ تصاویر

کدخبر: ۲۰۴۱۸۵
مراسم درختکاری باشگاه سایپا با شعار «من هم یک جنگلبانم» امروز (یکشنبه) در محل این باشگاه با حضور اهالی ورزش برگزار شد.

*رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا، علی دایی، سرمربی نارنجی‌پوشان، ابراهیم صادقی و روزبه شاه‌علیدوست جزو نمایندگان باشگاه سایپا بودند که در این مراسم حضور داشتند.

*علی پروین، حسن روشن و چهره‌های دیگری از قدیمی‌های فوتبال در این مراسم حضور یافتند. یاسر هاشمی نیز جزو میهمانان ویژه مراسم بود.

*محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی، رضا گل‌محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال، حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال، آقایی رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع، مهدی امیرآبادی و... نیز دیگر نفراتی بودند که در جمع سایپایی‌ها حضور یافتند.

*مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز به همراه کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی با تأخیر خود را به این مراسم رساندند.

*کی‌روش پس از حضور در مراسم با علی پروین خوش و بش و روبوسی کرد. مهدی تاج هم خاطره‌ای با علی پروین در هواپیما تعریف کرد که یکی از موتورهای هواپیما از کار افتاده بود.

*علی پروین در حاشیه این مراسم با تبریک ویژه به کارلوس کی‌روش برای صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی گفت: من به شما قول داده بودم که با صعود تیم ملی به روسیه بیایم. الان هم می خواهم به قولم عمل کنم و برای جام جهانی و تماشای بازی‌های تیم ملی به روسیه سفر می‌کنم. مطمئن هستم با حمایت‌های آقای تاج و همه مسوولان تیم ملی با آقای کی‌روش می‌تواند برای اولین بار به مرحله دوم جام جهانی صعود کند.      

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید