ایران و حماس درباره غزه مذاکره کردند/حماس: محور بزرگتر علیه اسرائیل تشکیل می‌شود

کدخبر: ۶۰۳۹۹۹
عضو دفتر سیاسی حماس پس از پایان مذاکرات با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ما در مورد تشکیل یک محور بزرگتر برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی گفت وگو کردیم.
ایران و حماس درباره غزه مذاکره کردند/حماس: محور بزرگتر علیه اسرائیل تشکیل می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  خلیل الحیه‌ پس از مذاکرات سه ساعته امیرعبداللهیان وزیرامور خارجه ایران و هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در جمع خبرنگاران ایرانی حاضر شد. وی ضمن قدردانی از دیدار حمایتی وزیر خارجه ایران با هنیه از اعلام همبستگی وی با مردم فلسطین قدردانی کرد و گفت: در این دیدار امیرعبداللهیان دستاوردهای ملت فلسطین را تبریک گفت.

عضو دفتر سیاسی حماس، افزود: ما در این دیدار درباره تحولات سرزمین فلسطین گفت‌ وگو و همچنین در خصوص جنایات رژیم اشغالگر در کشتار غیرنظامیان، زنان و مردان به خصوص در مورد شهادت بیش از یک هزار کودک و زن و تخریب خانه‌ها و کوچاندن مردم غزه به کشورهای پیرامون رایزنی کردیم.

الحیه‌ در ادامه با بیان اینکه وزیر خارجه ایران با ما در حمایت از مردم فلسطین اعلام همبستگی کرد، گفت: ما در این مذاکرات سه ساعته در مورد ایجاد و یا تشکیل یک محور بزرگتر برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی گفت وگو کردیم و این موضوع که ایران و دولت‌های دیگر چگونه می‌توانند با توانایی‌های خود برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین کمک کنند، مورد رایزنی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: ما به واسطه حمایت‌ها و اهتمام جمهوری اسلامی ایران در خصوص مساله فلسطین از اقدامات ایران تشکر می‌کنیم.

الحیه‌ ادامه داد: در جریان این دیدار سه ساعته، ما در جریان‌ جزئیات دیدار و گفت‌ وگوهای وزیر خارجه ایران در سفر منطقه‌ای وی با موضوع فلسطین قرار گرفتیم و نیز درباره رعایت ارزش‌های اخلاقی در جنگ با یکدیگر رایزنی و بر آن تاکید کردیم.

عضو دفتر سیاسی حماس در پایان ابراز امیدواری کرد که همه کشورها به ملت فلسطین برای تحقق آرمان آزادی و تشکیل دولت فلسطینی به پایتختی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی کمک کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید