اعتراف مهم «اسرائیل هیوم»!

کدخبر: ۶۰۴۰۸۳
اقتصادنیوز: روزنامه «اسرائیل هیوم» از کابینه و ارتش اسرائیل انتقاد کرد و نوشت سران تل‌آویو به اهداف واضح و قاطعی در نبرد با مقاومت فلسطین دست نیافته اند.
اعتراف مهم «اسرائیل هیوم»!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  «اسرائیل هیوم» تیتر «یک هدف واضح و فوری نیاز است» را برای گزارش امروز خود برگزید و با انتقاد از روند جنگ نوشت: سران اسرائیل هیچ گونه هدف واضح و قاطعی در این جنگ بدست نیاورده اند و همه آنچه بدست آمده (به زعم این روزنامه)، ترور تعدادی از فرماندهان حماس است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که برخلاف تصور عمومی، گسست سیاسی در رژیم صهیونیستی تا حدی شدید است که جنگ غزه نیز نتوانست سران این رژیم را متحد کند.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» امروز از تداوم اختلاف بین سران رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: رهبران دو حزب «یسرائیل بیتنو» و «یش عتید» اعلام کردند که به کابینه موسوم به «کابینه جنگ» نخواهند پیوست.

«آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «یسرائیل بیتنو» طی پیامی در پیام رسان ایکس (توئیتر سابق)، پیوستن به کابینه جنگ به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.پیشتر، حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که لیبرمن با پیوستن به کابینه جنگ موافقت کرده است.این مقام صهیونیست در عین حال از جنایات کابینه نتانیاهو در کشتار زنان و کودکان غزه حمایت کرد.

همچنین، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» به نقل از یک منبع نزدیک به «یائیر لاپید» رهبر حزب «یش عتید» اعلام کرد که وی قصد پیوستن به «کابینه جنگ» را ندارد.

منابع صهیونیستی با اشاره به تلفات بالای رژیم اسراییل در عملیات طوفان الاقصی اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش خسارت‌هایی به این حجم ندیده بود، به طوری که میزان آن در جنگ‌های قبلی، حتی یک پنجم خسارات جنگ کنونی هم نبوده است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید