اسرائیل خواهان دریافت چه سلاح هایی از آمریکا شد؟

کدخبر: ۶۰۴۱۵۲
اقتصادنیوز: رهبر اکثریت دموکرات سنای آمریکا گفت که اسراییل خواستار تجهیزات رهگیری برای سامانه گنبد آهنین و مهمات نقطه‌زن شده است.
اسرائیل خواهان دریافت چه سلاح هایی از آمریکا شد؟

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از رویترز، شومر که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، یکشنبه اظهار کرد که سنای آمریکا برای تصویب بسته کمک‌های نظامی به اسرائیل تلاش می‌کند تا به این رژیم در جنگ علیه گروه‌های فلسطینی کمک کند.

گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا به ریاست شومر به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده‌اند تا راه‌های کمک به این رژیم را بررسی کرده و حمایت خود را از صهیونیست‌ها اعلام کنند.

دیدار با اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بنی گانتس رهبر حزب «اتحاد» بخشی از برنامه دیدارهای این هیات است.

یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه با هیات اعزامی کنگره آمریکا دیدار و اعلام کرد: باید با حمایت و مشارکت آمریکا و استفاده از قدرت نظامی، دشمن (مقاومت فلسطین) را از بین ببریم.

این مقام صهیونیست ضمن تشکر از مقامات آمریکا، از سناتورهای آمریکایی که در این دیدار حضور داشتند خواست برای تامین نیازهای فوری نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا و «لوید آستین» وزیر دفاع این کشور نیز در روزهای اخیر به سرزمین های اشغالی سفر کرده و حمایت تمام قد خود را از این رژیم برای تداوم جنایت علیه غیرنظامیان در غزه اعلام داشته اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید