نتانیاهو: حماس را نابود می‌کنیم!

کدخبر: ۶۰۴۱۳۹
اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل در ادعایی تکراری وعده داد که جنبش حماس را نابود خواهد کرد.
نتانیاهو: حماس را نابود می‌کنیم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل امروز (یکشنبه) در ادعایی وعده داد که جنبش مقاومت فلسطین (حماس) را در حالی که ارتش اسرائیل آماده حرکت به سمت نوار غزه در جستجوی نیروهای شبه‌نظامی می‌شود، نابود خواهد کرد.

وزیر اسرائیلی اعتراف کرد/ شکست خوردیم

به گزارش رویترز، اسرائیل به مردم غزه گفته است که جنوب را تخلیه کنند، کاری که صد‌ها هزار نفر قبلاً در منطقه‌ای که بیش از ۲ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند انجام داده‌اند، حدود نیمی از این تعداد در شهر غزه زندگی می‌کنند.

حزب‌الله لبنان پرچم خونین انتقام برافراشت؟+فیلم

پیش از این «محمود مرداوی» عضو ارشد جنبش حماس در گفت‌وگو با الجزیره تأکید کرد که بنیامین نتانیاهو با ریختن خون فلسطینی‌ها و حمایت آمریکا به دنبال تحقق اهداف سیاسی است.

رویترز نوشت: غیرنظامیان محاصره شده در داخل غزه، جایی که شرایط در وخامت و تلفات ناشی از حملات هوایی اسرائیل در حال افزایش است، گفتند که هیچ کجا برای آن‌ها امن نیست.

به گزارش این خبرگزاری شرایط آن‌قدر وحشیانه است که کارکنان وزارت بهداشت فلسطین اجساد را در کامیون‌های بستنی فریزر نگهداری می‌کنند، زیرا انتقال آن‌ها به بیمارستان‌ها بسیار خطرناک و گورستان‌ها پر است.

رهبران عرب بر لزوم حفاظت از غیرنظامیان غزه تأکید کردند. شورای امنیت ملی مصر خواستار برگزاری نشست منطقه‌ای و بین‌المللی برای بررسی تحولات با موضوع فلسطین شده است.

رویترز مدعی شد «عبدالفتاح السیسی»، رئیس‌جمهور مصر، درباره حملات اسرائیل گفت: واکنش فراتر از حق دفاع از خود بود و به مجازات دسته‌جمعی تبدیل شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید