برنامه مجلس ایران برای کمک به حماس!

کدخبر: ۶۰۴۲۹۹
اقتصادنیوز: جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور خالد قدومی مسئول دفتر حماس تشکیل شد.
برنامه مجلس ایران  برای کمک به حماس!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عباس گلرو در توضیح جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: باتوجه به تحولات فلسطین و سرزمین های اشغالی در عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسات متعددی با نمایندگان حماس و جهاد اسلامی برگزار کرد و به بررسی آخرین وضعیت میدانی و سیاسی پرداخت؛ امروز نیز نشستی با حضور خالد قدومی مسئول دفتر حماس تشکیل شد.

حماس سناتور‌های آمریکایی را فراری داد+ جزئیات

وی توضیح داد: طوفان الاقصی از زمان تاریخ پیدایش رژیم صهیونسیتی تاکنون عملیاتی بی‌نظیر و موفق بوده که تلفات زیادی به دشمن وارد کرده، مهمتر از تلفات وارده به دشمن تغییر معادله میدانی و نبرد نظامی بوده که توازن وحشت را برقرار کرده و در آینده در جهت نابودی رژیم یک نقطه امید بخش است.

گلرو با اشاره به گزارش میدانی نماینده حماس در کمیسیون، گفت: آقای قدومی تاکید داشت که طوفان الاقصی یک فرایند ادامه دار تا رسیدن به هدف از حیث تاکتیک نظامی و استراتژی نابودی اسراییل است.

وی همچنین درباره تحرکات پارلمانی مجلس نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه دیپلماسی پارلمانی تحرکاتی را آغاز کرده که علاوه‌ بر جلسات کمیسیون امنیت، امروز نیز نشست رییس مجلس با تعدادی از روسای مجالس کشور های اسلامی امروز برگزار شد. پیگیری‌هایی نیز از طریق وزارت خارجه و دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره برای ارسال کمک های بشر دوستانه صورت گرفته و این موضوع در دست پیگیری است.

گلرو در پایان تاکید کرد: اگر رژیم صهیونسیتی بخواهد این جنگ را در غزه ادامه دهد و وضعیت را به شرایط غیر قابل تحمل برساند، منطقه نمی‌تواند نسبت به جنایات و کشتار کودکان بی تفاوت باشد و اگر این جنگ فراگیر شود رژیم صهیونسیتی موجودیت خود را از دست خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید