هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره غزه/ جان 3500 بیمار در خطر است

کدخبر: ۶۰۴۳۹۰
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که جان ۳۵۰۰ بیمار در غزه به دلیل محاصره این باریکه از سوی اسرائیل در خطر است.
هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره غزه/ جان 3500 بیمار در خطر است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، جان بیش از سه هزار و ۵۰۰ بیمار در ۳۵ بیمارستان غزه در خطر است.

این نهاد بین المللی افزود: آب در غزه در حال تمام شدن است که می‌تواند منجر به یک بحران بهداشت عمومی قریب الوقوع شود که وضعیت غیرنظامیان را بدتر می‌کند. پیش تر مارتین گریفیتس معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه که سه‌شنبه به مصر و نیز سرزمین‌های اشغالی فلسطین سفر خواهد کرد، گفت که گذرگاه مرزی رفح باید برای امداد رسانی به مردم نوار غزه باز شود.

همچنین دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه هم پیشتر آخرین آمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را ۲هزار و ۸۰۸ نفر اعلام کرده بود.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید