ژست ضد جنگ پوتین علیه اسرائیل!/ بمباران بیمارستان غزه فاجعه انسانی است+ فیلم

کدخبر: ۶۰۴۶۸۳
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه با تأکید بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطین، بمباران بیمارستان غزه را تقبیح و یک فاجعه انسانی خواند و خواستار توقف فوری جنگ شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) تصریح کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران یک بیمارستان غیرنظامی در غزه یک فاجعه انسانی بوده است و خواستار توقف فوری درگیری‌ها میان حماس و رژیم صهیونیستی شد.

تماس تلفنی پوتین و محمود عباس / محور گفتگو چه بود؟

بنا بر گزارش شبکه راشاتودی، پوتین تصریح کرد: «من این تصور را دارم که بازیگران اصلی، نمی‌خواهند درگیری فلسطینیان و اسرائیل تشدید یابد».

وی در این خصوص تصریح کرد: «تصور من پس از گفت‌وگو با پنج رهبر منطقه که گفت‌وگوهای مهم و به موقعی بود، این است که می‌توانم به شما در حال حاضر این مطلب مهم را بدون ارائه جزئیات بگویم که هیچ‌کس خواهان ادامه، گسترش و وخامت اوضاع نیست».

رئیس‌جمهور روسیه در ادامه از تشکیل کشور فلسطین استقبال کرد و گفت که مسکو همواره از تشکیل کشور فلسطین صرفنظر از تشدید درگیری‌های اخیر میان حماس و رژیم صهیونیستی حمایت کرده است و افزود که جامعه فلسطین باید برای وحدت تلاش کند اما در نهایت چنین چیزی وظیفه آن‌هاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی