هشدار اسرائیل به حزب‌الله لبنان!

کدخبر: ۶۰۵۱۸۸
اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسرائیل مدعی شده که حزب‌الله لبنان برای شرکت در جنگ «بهای سنگین» خواهد پرداخت.
هشدار اسرائیل به حزب‌الله لبنان!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، همزمان با سخنان معاون دبیر کل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه حملات دشمنان به غیرنظامیان، بدون پاسخ نخواهد ماند و حزب الله در قلب جنگ با رژیم صهیونیستی قرار دارد، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله بهای سنگینی بابت مشارکت در جنگ خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» به نقل از «رادیو ارتش رژیم صهیونیستی»، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عصر شنبه مدعی شد که حزب الله لبنان بهای سنگینی را برای شرکت در جنگ پرداخته است.

چهارمین تظاهرات ضد اسرائیلی در بریتانیا

گالانت مدعی شد:«حزب الله تصمیم گرفت در جنگ شرکت کند و بهای سنگینی می‌پردازد.»

«نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان امروز شنبه تأکید کرد که دشمنان مقاومت، به شدت از توانمندیهای آن واهمه دارند و به همین دلیل در مسیر نابودی گام برمی‌دارند.

پیام تهدیدآمیز اسرائیل برای تخلیه بیمارستان قدس غزه

قاسم با بیان اینکه حملات دشمنان مقاومت به غیرنظامیان، بدون پاسخ نخواهد ماند، گفت: «کشورهای غربی از جنایات و کشتار رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و آنان نیز در این مسئله شریک هستند.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیست گفت: «ما باید هوشیارانه برای همه احتمالات آماده شویم زیرا چالش‌های بزرگتری در پیش است .روز حمله به عنوان روزی که نابودی نهایی حماس آغاز شود، در خاطره خواهد ماند.»

گالانت خطاب به صهیونیست‌ها افزود: «ما در این راستا کار می‌کنیم، این مسئله زمان می‌برد و هزینه‌هایی نیز برای آن وجود دارد و چالش‌ها بیشتر خواهد بود. شما باید این را در نظر بگیرید. ما باید برای هر شرایطی آماده باشیم.»

 این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا از حملات محتمل هزاران موشک و راکت حزب الله لبنان به سوی نیروهای این رژیم خبر داد.

 یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی  گفت: «۱۳۰ هزار تیر موشک و راکت حزب الله اسرائیل را تهدید می‌کند.»

«بروس هافمن» تحلیلگر ارشد اندیشکده آمریکایی «شورای روابط خارجی» اخیرا در تحلیلی در زمینه توان موشکی حزب الله لبنان نوشت: «در سال ۲۰۰۶، حزب الله زرادخانه‌ای از ۱۵ هزار موشک در اختیار داشت. امروزه ۱۰ برابر این عدد را داراست. خطر یک جنگ دو جبهه یا شاید سه جبهه در صورت بروز خشونت در کرانه باختری، اسرائیل را تهدید می‌کند.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید