حماس دست اسرائیل را خالی کرد/ هزینه حمله زمینی به غزه برای تل‌آویو سنگین خواهد بود

کدخبر: ۶۰۵۵۷۴
اقتصادنیوز: سخنگوی حماس گفت: در صورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی به غزه کند، آمادگی لازم برای برخورد و تحمیل خسارت‌های سنگین به دشمن را داریم.
حماس دست اسرائیل را خالی کرد/ هزینه حمله زمینی به غزه برای تل‌آویو سنگین خواهد بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «عبداللطیف القانوع» افزود: دیوانگی دشمن صهیونیستی در بمباران غیرنظامیان نشانه دستپاچگی و برهم خوردن توازن روحی فرماندهان نظامی این رژیم و ناتوانی آن‌ها در مدیریت نبرد است.

وی اضافه کرد: مقاومت قدرتمند و ثابت قدم است و توانایی و آمادگی بالایی برای مقابله با هر هجوم زمینی به غزه را دارد.

القانوع اظهار داشت: در صورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی به غزه کند، این فرصتی بی نظیر برای تحمیل خسارت‌های سنگین به آن و گرفتن اسیران بیشتر است و عملیات روز گذشته در منطقه النقب، یکی از پیام‌هایی بود که دشمن دریافت کرد.

به گفته سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، رژیم صهیونیستی با ویران کردن غزه، کشتار و قتل عام غیرنظامیان نیز نمی‌تواند به اهدافش دست یابد و خود را پیروز معرفی کند.

وی تصریح کرد: تظاهرات ملت‌ها در شهر‌ها و پایتخت‌های مختلف سراسر جهان، پشتیبانی از پایداری و مقاومت ملت فلسطین است و انتظار می‌رود که این حمایت و پشتیبانی‌ها ادامه و گسترش یابد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه نام یک نظامی دیگر خود را که در جریان عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیده، منتشر کرد. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، «تامیر باراک» از لشکر مهندسی رزمی جنوب بود که در درگیری‌های کیسوفیم (شمال النقب) به هلاکت رسید. بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، این نظامی صهیونیست اهل نیرالیاهو بود و در لشکر مهندسی رزمی خدمت می‌کرده است.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی شمار نظامیان صهیونیست که در جریان عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیده بودند را بیش از ۲۸۰ نفر اعلام کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید