ادعای عجیب آلمان درباره جنگ غزه!

کدخبر: ۶۰۵۵۹۴
اقتصادنیوز: وزیر خارجه آلمان مدعی شد که به دلیل لزوم مقابله با گروه‌های مقاومت در نوار غزه و همچنین اهمیت حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی در این منطقه، حل این مشکل غیرممکن است.
ادعای عجیب آلمان درباره جنگ غزه!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، همزمان با حمایت برلین از حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، «آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان حل بحران این منطقه را غیرممکن دانست.

بائربوک امروز (دوشنبه) پیش از ورود به نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، مدعی شد که به دلیل لزوم مقابله با گروه‌های مقاومت در نوار غزه و همچنین اهمیت حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی در این منطقه، حل این مشکل غیرممکن است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این‌باره ادعا کرد: «مبارزه با تروریسم که [مانند اسرائیل] رنج زیادی را برای مردم نوار غزه به ارمغان آورده، بسیار مهم است، اما در عین حال باید هر کاری انجام شود تا رنج باورنکردنی دو میلیون نفر در نوار غزه کاهش یابد. این غیرممکن است ولی باید با همدیگر آن را ممکن کنیم».

پیش از این نیز «آنتونیو تاجانی» وزیر خارجه ایتالیا مدعی شده بود که غرب باید هر چه در توان دارد برای جلوگیری از ورود ایران و لبنان به درگیری‌ها و بحران اخیر در فلسطین اشغالی انجام دهد. 

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به بیش از ۵ هزار شهید و حدود ۱۵ هزار مجروح رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید