روایت سازمان عفو بین‌الملل از اقدامات اسرائیل در غزه؛ فروپاشی نظام بهداشتی، نبود دارو و تجهیزات نجات بخش!

کدخبر: ۶۰۵۷۰۶
اقتصادنیوز: سازمان عفو بین الملل با استناد به گفته‌های شاهدان عینی و عکس و فایل های ویدئویی، به تشریح جنایات اسرائیل علیه مردم غزه پرداخت.
روایت سازمان عفو بین‌الملل از اقدامات اسرائیل در غزه؛  فروپاشی نظام بهداشتی، نبود دارو و تجهیزات نجات بخش!

به گزارش  اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا ، با ادامه حملات گسترده  اسرائیل به غزه، سازمان عفو بین الملل از وحشی گری اسرائیلی ها پرده برداشت.

 رای الیوم در این باره گزارش داد :این سازمان به نقل از شاهدان عینی و نجات یافتگان و استناد به تصاویر ماهواره ای و فایل های ویدئویی و عکس ها، از نابودی یک خانواده به طور کامل در حملات رژیم صهیونیستی به غزه خبر داده است.

سازمان عفو بین الملل اعلام کرده که رژیم صهیونیستی تمایزی میان اهداف نظامی و غیرنظامی قائل نیست و هر هدفی را می زند.

«انیاس کالامار» دبیرکل سازمان عفو بین الملل در این باره گفت که نظامیان اسرائیلی برای نابودی حماس از هر ابزاری استفاده می کنند. حملات رژیم صهیونیستی به کشتار غیرنظامیان در سطح گسترده و ویرانی زیرساخت‌ها منجر شده است. محدودیت های اعمال شده سبب تمام شدن آب، دارو، سوخت و برق در غزه شده است. اسرائیل خانواده‌های فلسطینی را نابود و ساختمان‌ها را به تلی از خاک تبدیل می‌کند.

از سوی دیگر سازمان عفو بین الملل در بیانیه ای از جامعه جهانی خواست که به رژیم صهیونیستی فشار آورند تا به محاصره غزه که منجر به قطع غذا، آب، برق و سوخت از ساکنان غزه شده است، پایان دهند و به سرعت اجازه ورود کمک های بشردوستانه به غزه را بدهند.

سازمان عفو بین الملل به فروپاشی نظام بهداشتی در غزه و بیمارستان‌ها و نبود دارو و تجهیزات نجات بخش هم اشاره کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید