ناامیدی گسترده اسرائیلی‌ها از نتانیاهو

کدخبر: ۶۰۵۷۰۸
اقتصاد نیوز : نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده در سرزمین‌های اشغالی نشان از کاهش اعتماد ساکنان سرزمین های اشغالی به کابینه اسرائیل دارد، به گونه ای که این بی اعتمادی به پایین ترین سطح خود در ۲۰ سال گذشته رسیده است.
ناامیدی گسترده اسرائیلی‌ها از نتانیاهو

به گزارش  اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا،روزنامه «تایمز اسرائیل»، براساس نظرسنجی انجام شده توسط یک مرکز تحقیقاتی اسرائیلی، فقط ۲۸ درصدساکنان سرزمین های اشغالی اعلام کردند که به کابینه «بنیامین نتانیاهو» اعتماد دارند.

بر اساس این نظرسنجی که پس از عملیات «طوفان الاقصی» انجام شده است، اعتماد صهیونیست ها به کابینه رژیم صهیونیستی به پایین ترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسیده است.

به نوشته تایمز اسراییل، این مرکز تحقیقاتی در ماه ژوئن (خرداد) گذشته نیز یک نظرسنجی با همین موضوع انجام داده بود که نتایج آن نشان داد ۴۶ درصد ساکنان سرزمین های اشغالی به کابینه نتانیاهو اعتماد دارند.

پیش از این، نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده در سرزمین‌های اشغالی نیز بر خواست اغلب صهیونیست‌ها مبنی بر ضرورت استعفای نخست وزیر این رژیم به دلیل شکست در مقابل مقاومت فلسطین تاکید داشت.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۷۵ درصد صهیونیست‌ها نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مقصر شکست در مقابل مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی می‌دانند.

طبق نتایج این نظرسنجی، همچنین ۶۶ درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواستار استعفای نتانیاهو از سمت نخست وزیری هستند.

نتایج نظرسنجی انجام شده همچنین حاکی از آن است که ۲۹ درصد صهیونیست‌ها دلیل شکست در نبرد طوفان الاقصی را ارزیابی نادرست و غیر کافی نهادهای امنیتی رژیم اشغالگر می‌دانند.

در پی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، تنفر ساکنان سرزمین های اشغالی نسبت به نتانیاهو و کابینه او بیشتر شده است.

یک نظرسنجی منتشر شده در روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت هم نشان می دهد که ۷۵ درصد ساکنان سرزمین های اشغالی نتانیاهو را مسئول شکست هفتم اکتبر (عملیات غافلگیرکننده مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه) می دانند.

حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از شب گذشته تا صبح امروز همچنان ادامه دارد. در این حملات دستکم ۱۳۵ شهروند فلسطینی شهید شده‌اند.​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید