کرملین به شایعات پایان داد/ حال پوتین خوب است

کدخبر: ۶۰۵۸۲۹
اقتصادنیوز: پسکوف سخنگوی کرملین با اشاره به خبر حال بد پوتین اعلام کرد: «این به دسته حقه‌های اطلاعاتی پوچی تعلق دارد که مجموعه‌ای از رسانه‌ها با سرسختی غبطه‌انگیز درباره آن بحث می‌کنند. این [ادعاها] چیزی جز لبخند را برنمی‌انگیزد.»
کرملین به شایعات پایان داد/ حال پوتین خوب است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران ، کاخ کرملین روز سه‌شنبه گزارشی مبنی بر بیماری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را تکذیب کرد و شایعات مداوم مبنی بر اینکه او در حضورهای عمومی از بدل استفاده می‌کند را  به خنده گرفت.

به نوشته رویترز، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی درباره گزارش بدون منبع یک کانال تلگرامی روسی که برخی رسانه‌های غربی بازنشر داده بودند، گفت: «حال او کاملاً خوب است، این یک خبر جعلی دیگر است.»

این سخنگو در پاسخ به سوال دیگری در مورد بدل‌ها خندید و وجود بدل‌هایی از پوتین را تکذیب کرد.

پسکوف گفت: «این به دسته حقه‌های اطلاعاتی پوچی تعلق دارد که مجموعه‌ای از رسانه‌ها با سرسختی غبطه‌انگیز درباره آن بحث می‌کنند. این [ادعاها] چیزی جز لبخند را برنمی‌انگیزد.»

پوتین، یک علاقه‌مند به ورزش جودو که مدت‌ها تصویر «مرد اکشن» را از خود تبلیغ کرده است، در 7 اکتبر 71 ساله شد. او برنامه فشرده‌ای از جلسات و حضورهای عمومی دارد که بسیاری از آن‌ها از تلویزیون پخش می‌شوند.

برنامه اخیر او شامل بازدید از چین در هفته گذشته بود که در راه بازگشت در دو شهر روسیه نیز توقف کرد.

پوتین در مصاحبه‌ای در سال 2020 شایعات قدیمی مبنی بر استفاده از بدل را رد کرد، اگرچه گفت که در گذشته به دلایل امنیتی به او پیشنهاد شده بود که از آن‌ها استفاده کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید