توصیه ایلان ماسک به غربی‌ها/ به قربانی‌کردن اوکراینی‌ها پایان دهید!

کدخبر: ۶۰۵۸۷۸
ایلان ماسک از غرب خواست تا به قربانی کردن اوکراینی‌ها پایان دهد و با روسیه صلح کند.
توصیه ایلان ماسک به غربی‌ها/  به قربانی‌کردن اوکراینی‌ها پایان دهید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ایلان ماسک» تاجر آمریکایی در شبکه اجتماعی ایکس (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) گفت که کشورهای غربی باید از قربانی کردن بی‌معنای اوکراینی‌ها در درگیری با روسیه دست بردارند، راه حلی مسالمت‌آمیز برای درگیری پیدا کنند و روابط عادی با مسکو را بازگردانند.

او گفت: «و واقعاً چه اتفاقی می‌افتد؟ خب، بسیاری از گل‌های جوان اوکراینی در سنگرها قربانی می‌شوند تا اساساً هیچ دستاورد سرزمینی نداشته باشند.»

این کارآفرین مطرح جهانی خاطرنشان کرد: «من فکر می کنم ما باید صلح در اوکراین را رقم بزنیم و فکر می کنم باید روابط عادی با روسیه را احیا کنیم. طولانی شدن درگیری بین روسیه و اوکراین همچنین خطرات تمدنی برای ایالات متحده دارد و خطر وقوع جنگ جهانی سوم را افزایش می دهد.»

درگیری‌ها و جنگ تمام عیار در اوکراین همچنان ادامه دارد و وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین اعلام کرد: ۱۱ حمله نیروهای مسلح اوکراین در محور کراسنولیمانسک دفع شد؛ دشمن در یک روز بیش از ۱۲۵ نظامی از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: کی یف در محور دونتسک طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۳۵ نیروی نظامی از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: ۸ حمله اوکراین در محور کوپیانسک دفع شد؛ دشمن ۶۰ نظامی در این محور از دست داد. این بیانیه در ادامه می‌افزاید: در محور دونتسک جنوبی تجمع نیروی انسانی دشمن مورد حمله قرار گرفت و ۱۱۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید