محمود عباس به پوتین پناه می‌برد؟/سفر جنگی مقام فلسطینی به روسیه

کدخبر: ۶۰۶۱۶۵
اقتصادنیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بحبوحه جنگ اسرائیل با غره و کرانه باختری، عزم سفر به روسیه کرد تا با پوتین دیدار کند.
محمود عباس به پوتین پناه می‌برد؟/سفر جنگی مقام فلسطینی به روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به زودی به روسیه سفر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از رسانه‌های روسیه، میخائیل باگدانوف پنجشنبه در میزگردی درباره بحران در خاورمیانه افزود: دستور کار این سفر شامل گفتگوهای سازنده در مورد مناقشه فلسطین و اسرائیل خواهد بود.

معاون وزیر امور خارجه روسیه افزود: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این سفر با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار خواهد داشت.
باگدانوف در ادامه سخنان خود در این میزگرد با اشاره به جان‌باختن کودکان و غیرنظامیان در فلسطین، توقف این روند را خواستار شد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ گفته بود: روسیه به تماس‌های خود با فلسطین و اسرائیل ادامه می‌دهد و تلاش خواهد کرد تا راه‌هایی برای حل و فصل مسائل پیدا کند.
دیمیتری پسکوف در نشستی خبری در مسکو در پاسخ به پرسشی درباره سفر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به مسکو نیز گفت:‌ رایزنی درباره تاریخ این سفر در سازوکارهای دیپلماتیک ادامه دارد؛ البته این سفر، قبل از وقایع اخیر برنامه‌ریزی شده است.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید