فوری؛ آمریکا تحریم های جدید علیه حماس وضع کرد

کدخبر: ۶۰۶۲۹۷
اقتصادنیوز: خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد تحریم‌های جدیدی را علیه حماس اعمال می‌کند؛ این در حالی است که نهادهای بین‌المللی درباره تبعات انسانی نبود غذا و دارو در غزه هشدار داده‌اند.
فوری؛ آمریکا تحریم های جدید علیه حماس وضع کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی‌نیوز» از افزایش تلاش آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه حماس و سازمان های مربوط به آن خبر داد.

خزانه داری آمریکا در بیانیه ای تحریم نماینده حماس در ایران به خاطر حمایت عملیاتی و پشتیبانی از مقاومت فلسطین را نیز بخشی از این تحریم ها اعلام کرد.

عملیات جدید حزب‌الله علیه اسرائیل / بمباران شدید مرکز نظامی اشغالگران

«والی آدیمو» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا نیز برای مشورت با مقامات انگلیس درباره افزایش تحریم های حماس به انگلیس سفر کرد.

معاون وزیر خزانه داری آمریکا در گفت‌وگو با رسانه ها، بر رایزنی با مقامات کشورهای مختلف، برای جلوگیری از استفاده حماس از نظام مالی بین المللی، برای انتقال پول تاکید کرد.

تحریم خزانه داری آمریکا همچنین شامل توقیف دارایی های افراد و سازمان های مرتبط با حماس در آمریکا می شود و آنها را از دریافت خدمات مالی محروم می کند.

به گزارش ایرنا، آمریکا در حالی تحریم های بیشتری را علیه مقاومت فلسطین اعمال می کند که سازمان ملل درباره وقوع فاجعه انسانی در باریکه غذا هشدار داده است.

رژیم صهیونیستی در بیش از یک دهه گذشته، نوار غزه را تحت شدیدترین تحریم ها قرار داده و بعد از عملیات طوفان الاقصی، مانع از ورود آب، سوخت و غذا به این منطقه شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید