دومین ناو آمریکایی به کمک اسرائیل آمد/ جنگ غزه از دریا تشدید می‌شود؟

کدخبر: ۶۰۶۴۸۸
اقتصاد نیوز :رسانه‌های اسرائیل از استقرار دومین ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا در دریای مدیترانه در حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابل محور مقاومت خبر دادند.
دومین ناو آمریکایی به کمک اسرائیل آمد/ جنگ غزه از دریا تشدید می‌شود؟

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در حالی که اسرائیل از شب گذشته حملات خود علیه نوار غزه را گسترده‌تر کرده، امروز (شنبه، ۲۸ اکتبر)، ایالات متحده آمریکا نیز از رسیدن و استقرار دومین ناو هواپیمابر «آیزنهاور» در دریای مدیترانه خبر داد. 

به نوشته روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» ایالات متحده آمریکا همزمان با تقویت حضور نظامی‌اش در غرب آسیا، به بهانه جلوگیری از دخالت طرف‌های ثالث در جنگ رژیم صهیونیستی با نوار غزه، این ناو هواپیمابر را در دریای مدیترانه مستقر کرده است. 

بر اساس این گزارش، نیروی ضربتی ناو هواپیمابر یو اس اس آیزنهاور به نیروی ضربتی ناو هواپیمابر یو اس اس جرالد آر. فورد که اوایل ماه جاری در دریای مدیترانه مستقر شد، می‌پیوندد. 

۱۵ اکتبر جاری (۲۳ مهر) در ادامه کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی برای حمله به نوار غزه و جنگ با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»، دومین ناو هواپیمابر این کشور راهی منطقه غرب آسیا شد و «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درخصوص آن گفت: «دستور حرکت ناو هواپیمابر آیزنهاور به شرق مدیترانه را صادر کردم. این اقدام بخشی از تلاش‌های ما برای جلوگیری از خصومت‌ها علیه اسرائیل یا گسترش دامنه جنگ است.. افزایش استقرار نیرو‌های ما نشان دهنده تعهد قاطع ما به امنیت اسرائیل و عزم ما برای جلوگیری از هر کشور یا نهادی است که به دنبال تشدید جنگ است».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید