حملات حزب الله لبنان به مقر نظامیان اسرائیلی

کدخبر: ۶۰۶۵۵۵
اقتصادنیوز: حزب الله لبنان شنبه شب اعلام کرد که مقر نظامیان صهیونیست را هدف حمله قرار داده است.
حملات حزب الله لبنان به مقر نظامیان اسرائیلی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب الله لبنان اعلام کرد، نیروهای مقاومت اسلامی مقر نظامی «زرعیت» نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است.

المنار  گزارش داد، در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: این حمله ساعت ۱۸ به وقت محلی صورت گرفت و در پی آن چند نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

حزب الله در بیانیه دیگری از حمله به تجمع نظامیان صهیونیستی در ارتفاعات «ابودجاج» در نزدیکی زرعیت خبر داد که در پی آن، چند نظامی صهیونیست زخمی شدند.

در مقابل جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز ارتفاعات حلتا در نزدیکی مزارع شعبا را هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان ساعاتی پیش نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز (شنبه) پایگاه‌های «ریشا» و «الجرداح» را هدف حملات توپخانه خود قرار دادند و اهداف با موفقیت مورد اصابت قرار گرفتند.

حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های صهیونیست نشین نزدیک مرزهای لبنان فرار کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید