تل‌آویو به هم ریخت / تظاهرات گسترده شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه «بی‌بی»

کدخبر: ۶۰۶۵۵۹
اقتصادنیوز: تظاهرات‌کنندگان شرهک‌نشین صهیونیستی خواستار آزادی اسرای اسرائیلی و برکناری نتانیاهو شدند.
تل‌آویو به هم ریخت / تظاهرات گسترده شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه «بی‌بی»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شهرک‌نشینان صهیونیست در چندین شهرک صهیونیستی دست به تظاهرات علیه نتانیاهو زدند.

المیادین گزارش داد، تظاهرات‌کنندگان خواستار آزادی اسرای صهیونیست و برکناری نتانیاهو شدند و خیابانی در نزدیکی وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تل‌آویو را مسدود کردند.

هشدار دو کشو ر نسبت به عواقب حمله زمینی به غزه

از سوی دیگر نمایندگان خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کردند که در جریان دیدار با نتانیاهو خواستار آزادی تمامی اسرای صهیونیست پیش از هرگونه حمله زمینی به غزه شده‌اند.

این افراد تاکید کردند که با قرارداد تبادل تمامی اسرا میان گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی موافق هستند. آن‌ها تصریح کردند که این قرارداد با حمایت گسترده‌ای روبرو خواهد شد و ابراز امیدواری کردند که این موضوع به زودی محقق شود.

گفتنی است مبارزان مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در حق ملت فلسطین، از روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از باریکه غزه ضد مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند؛ عملیاتی که با شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همراه شد و غافلگیری نظامیان و مقامات صهیونیست را در پی داشت. مبارزان مقاومت فلسطین در جریان این عملیات توانستند تعداد زیادی از صهیونیست‌ها را به اسارت درآورند.

شامگاه امروز ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام در سخنانی گفت: تماس‌هایی درباره پرونده اسرا انجام شد و فرصت‌هایی برای دستیابی به توافق وجود داشت، اما دشمن وقت‌کشی کرد. بمباران وحشیانه دشمن به کشته‌شدن ۵۰ نفر از این اسرا انجامید.

ابوعبیده افزود: بهای آزادی انبوه اسرای دشمن که در اختیار ما هستند، آزادی تمامی اسرای ما از بند زندان‌های اشغالگران است. اگر دشمن خواهان پایان‌یافتن پرونده اسرا در یک مرحله باشد، ما آماده‌ایم و اگر خواهان روند چندمرحله‌ای آن باشد باز هم ما آماده‌ایم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید