حمله اسرائیل به اردوگاه جنین/ درگیری‌های شدید ادامه دارد

کدخبر: ۶۰۶۷۹۲
اسرائیل همزمان با حملات هوایی به مناطق مختلف نوار غزه، به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن هم حمله کرد.
حمله اسرائیل به اردوگاه جنین/ درگیری‌های شدید ادامه دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  نظامیان صهیونیست بار دیگر به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده و با اشغال چند ساختمان در آن‌ها مستقر شده و همچنین وارد بیمارستان ابن سینا در این اردوگاه شدند. هم اکنون درگیری‌های شدیدی میان مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر در این اردوگاه در جریان است.

نیروهای ارتش اسرائیل به شهرهای بیتونیا، سلود و اردوگاه الجلزون در رام الله و دهستان "الشیوخ در الخلیل یورش بردند. منابعی به شبکه المیادین نیز گفته‌اند که شمار زیادی از نیروهای اشغالگر درحال یورش به جنین هستند و بولدوزرهای این رژیم نیز در راه این شهر هستند.به گفته این شبکه خبری، در جریان یورش اشغالگران به این اردوگاه تاکنون یک فلسطینی به شهادت رسیده است.

المیادین گزارش داد که نیروهای مقاومت فلسطین با پرتاب بسته‌های انفجاری درحال عقب راندن نیروهای صهیونیستی برای یورش به جنین هستند. المیادین بدون ذکر جزییات همچنین از زخمی شدن چندین تن در یورش صهیونیست‌ها به جنین خبر داد. براساس این گزارش نظامیان صهیونیست کادر آمبولانس که برای انتقال مجروحان جنین در تلاش هستند، هدف حمله قرار می‌دهد.

همزمان نیز در این لحظات بمباران سنگین نوار غزه و حملات توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی ادامه دارد و در جریان آن تاکنون به گفته وزارت بهداشت فلسطین در غزه، ۳۰۲ تن شهید شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید