حمله تند رئیس سابق شاباک به نتانیاهو / فوراً باید استعفا دهی

کدخبر: ۶۰۷۰۲۳
اقتصادنیوز: رئیس شاباک با حمله شدید به نخست وزیر اسرائیل، خواستار استعفای فوری وی از منصبش شد.
حمله تند رئیس سابق شاباک به نتانیاهو / فوراً باید استعفا دهی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با حمله شدید به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، خواستار استعفای فوری وی از منصبش شد.

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد، «یوال دیسکن» نتانیاهو را به گمراه کردن افکار عمومی صهیونیست‌ها و به کارگیری ترفندهای مختلف برای فرار از مسئولیت درباره شکست هفتم اکتبر گذشته متهم کرد و وی را در زمینه این رفتارها حرفه‌ای دانست.

فوری؛ بمباران تل‌آویو و تعدادی از شهرک‌های اسرائیلی

روزنامه عبری واللا در این باره، نوشت: انتقادات دیسکن به دنبال پست نتانیاهو در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر شد که در آن نهادهای امنیتی این رژیم را مسئول ناکامی در پیش بینی و مقابله با عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر گذشته دانست.

نتانیاهو به دنبال انتقادات گسترده مجبور به حذف پست مذکور شد.

رئیس سابق شاباک همچنین، گفت: تصور نمی‌کردم نتانیاهو به این وضعیت رقت انگیز گرفتار شود زیرا وی نشان داده است که هیچ گونه آمادگی برای پذیرش مسئولیت ندارد و به جای آن در تلاش است تا دیگران را قربانی و به عنوان مسئول این ناکامی معرفی کند تا بتواند چهره خودش را در مقابل افکار عمومی بهبود بخشد.

دیسکن تصریح کرد: اقدامات نتانیاهو نشان می‌دهد وی صلاحیت مدیریت امور کابینه را ندارد و به همین دلیل باید جرأت استعفا و عذرخواهی از همگان را داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید