فوری/ جلسه کمک‌های نظامی سنا به هم ریخت/ حمله معترضان آمریکایی به بلینکن+ فیلم

کدخبر: ۶۰۷۱۹۰
اقتصادنیوز: جلسه امروز کمیته تخصیص بودجه حمایتی به اوکراین و اسرائیل در سنای آمریکا با اعتراض فعالین ضد جنگ روبرو شد؛ جلسه ای که در آن انتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده نیز حضور داشت. اعتراض ضد جنگ در جلسه استماع کنگره آمریکا در حالی که مقامات بایدن از اسرائیل و اوکراین درخواست کمک کردند
فوری/ جلسه کمک‌های نظامی سنا به هم ریخت/ حمله معترضان آمریکایی به بلینکن+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز جمعی از معترضان به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال حملات اسرائیل در غزه، پشت سر آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با دستان آغشته به رنگ خون حضور پیدا کردند.

به گزارش رویترز، در این جلسه کنگره که چند بار با اعتراضاتی همراه شد، معترضان ضد جنگ، مقامات آمریکایی را به دلیل حمایت از "نسل کشی فلسطینیان در غزه و حمایت میلیاردها دلاری دیگر به اسرائیل محکوم کردند.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه و لوید آستین وزیر دفاع آمریکا، به کمیته تخصیص سنا در مورد درخواست بایدن برای 106 میلیارد دلار تأمین مالی برنامه های بلندپروازانه در راستای تامین امنیت مرزی اوکراین، اسرائیل و ایالات متحده، شهادت دادند؛ موضوعی که با اعتراض جالب حاضران جلسه روبرو شد.

بلینکن که در کمیته سنا برای شهادت دادن در مورد کمک به تل‌آویو در جنگ غزه حضور پیدا کرده بود، طبق برخی گزارش‌ها با شعارهایی نیز از سوی این معترضان از جمله «بلینکن، دستان تو آغشته به خون است! قاتل!» روبرو شد.

987

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید