پادشاه عربستان دست به کار شد/ کمپین سعودی بن سلمان برای مردم غزه

کدخبر: ۶۰۷۵۳۵
اقتصادنیوز: ملک سلمان، پادشاه عربستان و محمد بن سلمان ولیعهد این کشور راه‌اندازی کمپین مردمی برای امدادرسانی به ملت فلسطین در نوار غزه را اعلام کردند.
پادشاه عربستان دست به کار شد/ کمپین سعودی بن سلمان برای مردم غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عبدالله بن عبدالعزیز الربیعه، مشاور دربار سلطنتی و ناظر کل مرکز امداد و کمک‌های بشردوستانه ملک سلمان، در این باره گفت که این کمپین مردمی در چارچوب نقش تاریخی این کشور در حمایت از ملت فلسطین در بحران‌ها و مصیبت‌های مختلفی است که از سر گذرانده‌اند.

وی تاکید کرد: حمایت بشردوستانه و توسعه‌ای عربستان از ملت فلسطین هیچگاه متوقف نشده است.

توافق عربستان و آمریکا بر سر جنگ غزه+ جزئیات

الربیعه تصریح کرد که عربستان در خط مقدم کشورهای کمک کننده در جهان در حمایت از ملت فلسطین قرار دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه درحال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است و با بستن منابع آب و برق روی آنها و بستن تمامی گذرگاه‌ها منجر به شکل‌گیری یک فاجعه در این باریکه شده است.

در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد بیست و هفتمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، دستور تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه رقم می‌زند و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید