هشدار جنگی سندرز به بایدن/ اوضاع غزه را بدتر نکنید

کدخبر: ۶۰۵۵۸۰
اقتصادنیوز: برنی سندرز، سناتور آمریکایی خواستار کمک به غزه شده و از دولت آمریکا خواست به‌جای بدتر کردن وضعیت غزه به فکر کمک به آن باشد.
هشدار جنگی سندرز به بایدن/ اوضاع غزه را بدتر نکنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز، سناتور آمریکایی هشدار داد که آمریکا در حال بدتر کردن وضعیت غزه است و تاکید کرد: آنچه که آمریکا باید ارائه کند کمک‌های بشردوستانه به مردم نوار غزه است.

اروپا کمک‌های بشردوستانه خود به غزه را سه برابر کرد!

براساس گزارش النشره، سندرز در حالی که به عملیات مقاومت فلسطین علیه جنایات رژیم صهیونیستی اشاره می‌کرد، در جلسه سنای آمریکا گفت: من همچنین از شما می‌خواهم بفهمید که اکنون صد‌ها هزار مرد، زن و کودک بی‌گناه در غزه وجود دارد که خانه هایشان را از دست داده اند، غذا ندارند، آب ندارند، سوخت ندارند.

این سناتور آمریکایی توضیح داد: نیمی از این مردم کودک هستند. نیمی از جمعیت غزه کودک هستند. از شما می‌خواهم یک لحظه فکر کنید. یک میلیون نفر که بیشتر آن‌ها فقیر هستند آب و غذا ندارند.  وی افزود: آنچه که من از مردم می‌خواهم به آن نگاه کنند این است که کشور ما چه می‌کند و کشور ما نباید درگیر آن شود وضعیت وحشتناک و اسفبار غزه را بدتر کند.

این درحالی است که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نظامیان و فرماندهان رژیم تهاجم زمینی به غزه را به دلیل اینکه منتظر آمدن نیروهای نظامی آمریکا هستند به تعویق انداخته‌اند. در راستا حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی این کشور چندین جنگنده و ناوهای خود را به منطقه غرب آسیا و دریای مدیترانه اعزام کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید