بیانیه حماس علیه آمریکا/ نقشه‌ شوم آمریکایی‌ها، رویای آنهاست!

کدخبر: ۶۰۷۵۵۳
اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، اظهارات آمریکایی‌ها در مورد آینده غزه و مدیریت آن را گستاخانه و مردود اعلام کرد.
بیانیه حماس علیه آمریکا/  نقشه‌ شوم آمریکایی‌ها، رویای آنهاست!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  تسنیم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز پنجشنبه در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی بیانیه‌ای صادر و آن را گستاخانه و مردود اعلام کرد.

جنبش حماس افزود: اظهارات مقامات کاخ سفید در مورد توافق منطقه‌ای بین‌المللی بر سر مدیریت نوار غزه پس از جنگ، اظهاراتی گستاخانه و مردود است؛ زیرا که ملت آزاده فلسطین تحت حاکمیت آن‌ها نیست.

آمریکا حامیان حماس را تنبیه کرد/ تحریم‌های جدید علیه ایران در راه است

این جنبش در بیانیه خود آورده است: ما به صراحت می‌گوییم که تلاش‌های آمریکا مداخله آشکار برای تحمیل شرایط جدیدی است که مطابق خواسته آن‌ها و اشغالگران صهیونیست در نوار غزه است.

اظهارات جدید بایدن درباره آتش‌بس در نوار غزه/ آمریکا عقب نشینی کرد!

حماس این تلاش‌ها را کاملا مردود اعلام کرد و گفت: ملت فلسطین با تمام توان با آن‌ها مقابله خواهد کرد.

این جنبش فلسطینی سر و سامان دادن به اوضاع داخلی فلسطین را وظیفه ملت فلسطین عنوان کرد و گفت که تنها این ملت قادر به تعیین سرنوشت و آینده و منافع خود است.

جنبش مقاومت فلسطین، اظهارات و نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها را رویاهایی در ذهن آن‌ها دانست و اظهار داشت که ملت بزرگ فلسطین و مقاومت دلیرانه این ملت بر اشغالگران فاشیستی پیروز خواهد شد.

در ادامه بیانیه جنبش حماس آمده است: ملت ما اراده خود را تحمیل خواهد کرد و حقوق خود را با قدرت برای ایجاد کشور مستقل فلسطینی با پایتختی قدس به دست خواهد آورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی