دردسر پیشنهاد جنجالی بمب اتمی بر سر غزه برای وزیر اسرائیلی / وزیر جنگ هم شاکی شد

کدخبر: ۶۰۸۰۴۲
اظهارات وزیر میراث اسرائیل درباره احتمال انداختن بمب اتمی در نوار غزه واکنش‌های مقامات این رژیم و خانواده‌های اسرای اسرائیل و نیز جنبش حماس را در پی داشت.
دردسر پیشنهاد جنجالی بمب اتمی بر سر غزه برای وزیر اسرائیلی / وزیر جنگ هم شاکی شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، پس از اینکه آمیخای الیاهو، وزیر میراث رژیم صهیونیستی گفت: یکی از گزینه‌های پیش روی ارتش اشغالگر اسرائیل در غزه، انداختن بمب اتمی در نوار غزه است. مقامات صهیونیست و نیز جنبش حماس به آن واکنش نشان دادند.

تخریب یک برج در غزه/ حمله گسترده جنگنده‌های اسرائیل

به نقل از الجزیره، یائیر لاپید، رهبر جناح اپوزیسیون در این باره گفت: اظهارات این وزیر شوکه کننده و دیوانه‌وار است و توهینی به خانواده‌های اسیران در غزه به شمار می‌رود.

بنیامین نتانیاهو نیز در این باره اظهار کرد: این اظهارات به دور از واقعیت است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز به اظهارات وزیر میراث این رژیم واکنش نشان داد و در این باره تاکید کرد: اظهارات الیاهو از روی بی‌مسؤولیتی است و خوب است که او از مقامات مرتبط با امنیت اسرائیل نیست.

در این رابطه شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به نقل از خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه اعلام کرد: اظهارات الیاهو شوکه کننده و در تضاد با اصول اخلاق و وجدان است.

این خانواده‌ها تاکید کردند: نتانیاهو باید علیه کسانی که درصدد آسیب رساندن به اسرا هستند اقدام کند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد: نتانیاهو وزیر الیاهو را تا اطلاع ثانوی از حضور در جلسات کابینه کنار گذاشت.

جنبش حماس نیز در این باره تاکید کرد: اظهارات یکی از وزرای رژیم اشغالگر درباره احتمال پرتاب بمب هسته‌ای به غزه نشان دهنده تروریسم دولت اسرائیل علیه ملت ماست.
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید