ملاقات رئیس سیا با نتانیاهو!

کدخبر: ۶۰۸۳۱۸
اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از دیدار رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با نخست وزیر اسرائیل در شهر اشغالی قدس خبر دادند.
ملاقات رئیس سیا با نتانیاهو!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، رادیو ارتش اسرائیل در این باره اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز میزبان ویلیام برنز رئیس سیا در دفترش در قدس اشغالی بود.

بر پایه این گزارش، این دیدار با حضور دیوید بارنیا رئیس موساد برگزار شد.

سفر غیر منتظره رئیس سیا به خاورمیانه/ حضور ویلیام برنز در کابینه جنگ نتانیاهو

در این دیدار تحولات فلسطین اشغالی و همچنین مسئله آزادی اسرای صهیونیستی در نوار غزه مورد بررسی قرار گرفت.

پیش از این، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) یکشنبه شب در فلسطین اشغالی با دیوید بارنیا رئیس موساد درباره غزه دیدار و گفت وگو کرده است.

جزئیات بیشتری از این دیدار گزارش نشده است.

در همین رابطه نیویورک تایمز نیز به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داد، رئیس سیا برای مذاکرات درباره تحولات غزه و آزادی اسیران و جلوگیری از گسترش درگیری ها به فلسطین اشغالی سفر کرده و قرار است به تعدادی از کشورهای منطقه نیز سفر کند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید