فرودگاه بن گورین زمین‌گیر شد / کاهش ۸۰ درصدی پروازها

کدخبر: ۶۰۸۵۱۰
اقتصاد نیوز :جنگ علیه غزه و پاسخ رزمندگان مقاومت به جنایات اسرائیل به شدت پروازهای فرودگاه "بن گورین" را تحت تاثیر قرار داده است
فرودگاه بن گورین زمین‌گیر شد / کاهش ۸۰ درصدی پروازها

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا ، پروازهای فرودگاه بن گورین به دلیل پاسخ رزمندگان مقاومت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به شدت کاهش یافته است.

 

تعطیلی فرودگاه «بن گورین» به دلیل حمله سایبری

سایت « Secret Flights»مربوط به پروازها در گزارشی از کاهش قابل ملاحظه پروازها از فرودگاه بن گورین و به آن، واقع در شهر تل آویو به میزان هشتاد درصد از زمان آغاز جنگ در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته خبر داد.

طبق این گزارش، در زمان جنگ روزانه فقط ۱۰۰ پرواز در فرودگاه بن گورین بر زمین می‌نشیند و این در مقایسه با ۵۰۰ پرواز معمولی قبل از جنگ است.

بیشتر ترددها از سوی سه شرکت «العال، ارکیا و اسرائیل» انجام می‌شود و بیشتر شرکت‌های بین المللی، پروازهای خود را به سبب جنگ و افزایش شدید نرخ بیمه شرکت‌های پروازی، متوقف کرده‌اند.

شرکت‌های سه گانه مذکور نیز به دلیل اینکه از سوی شرکت بیمه «انبال» رژیم صهیونیستی تحت پوشش هستند، توان ادامه پرواز را دارند.

در این گزارش آمده است: شرکت های اسرائیلی به هرجایی هم نمی‌توانند پرواز کنند به طوری که شرکت «العال» پروازهای خود را به دوبلین، مارسی، استانبول، شرم الشیخ و توکیو متوقف کرده است.

از سوی دیگر شرکت‌های هواپیمایی خارجی هم پرواز منظمی به فلسطین اشغالی و از آن ندارند از جمله هواپیمایی امارات، «فلای دبی» و «بلو برد».

عملیات طوفان الاقصی خسارت های فراوانی به اقتصاد رژیم صهیونیستی زده و این رژیم که از توان مقابله با مقاومت فلسطین عاجز است، در طول ۳۲ روز گذشته اقدام به بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه کرده که در اثر آن تاکنون ۱۰۱۶۵ نفر شهید و حدود ۲۷ هزار فلسطینی دیگر نیز زخمی شده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید