شلیک 9500 موشک به سمت اسرائیل!

کدخبر: ۶۰۹۰۴۲
اقتصاد نیوز :رسانه‌های عبری گزارش دادند: از آغاز جنگ غزه، حدود ۹۵۰۰ موشک و ده‌ها پهپاد به سمت شهرک‌های اسرائیلی شلیک شده‌است، در حالی که سامانه‌های پدافند هوایی هزاران موشک را رهگیری کرده‌اند.
شلیک 9500 موشک به سمت اسرائیل!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، شبکه عبری زبان «آی ۲۴» گزارش داد که «این سامانه‌های حفاظتی به بزرگترین شکل ممکن مستقر شدند و عملیات رهگیری از کوه «دوو» در شمال تا دریای سرخ در جنوب انجام شد»

ادامه حملات اسرائیل به مراکز درمانی غزه/ بیمارستان العوده بمباران شد

به گزارش «آی ۲۴»، تمامی سامانه‌های پدافند هوایی اشغالگران (گنبد آهنین، فلاخن داوود، الماس و پیکان) برای اولین بار به صورت همزمان عملیاتی شده‌اند.

این در حالی است که سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای این باریکه از آغاز جنگ به «۱۰۸۱۲ تن رسیده که شامل ۴۴۱۲ کودک، ۲۹۱۸ زن، ۶۶۷ سالمند و ۲۶ هراز و ۹۰۵ مجروح» می‌شود.

جنگ با غزه پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های القسام آغاز شد. در این جنگ بیش از ۱۵۰۰ نفر در اراضی اشغالی کشته و بیش از ۵۰۰۰ نفر مجروح شده‌اند.

جنگ غزه وارد دومین ماه خود شده‌است، زیرا رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهد و گروه‌های فلسطینی همچنان نیروهای صهیونیست را که در حال نفوذ به نوار هستند، هدف قرار می‌دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید