بیانیه مهم وزارت خارجه روسیه درباره بحران غزه

کدخبر: ۶۰۹۳۶۶
اقتصادنیوز: مسکو از تلاش‌های دوحه برای حل و فصل بحران غزه تقدیر کرد.
بیانیه مهم وزارت خارجه روسیه درباره بحران غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با احمد بن ناصر بن جاسم آل ثانی سفیر قطر در مسکو از تلاش‌های دوحه برای حل و فصل بحران غزه تقدیر کرد.

وزیر دفاع آمریکا بیانیه داد / جنایت‌های اسرائیل پایان می‌یابد؟

خبرگزاری تاس گزارش داد، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در این دیدار بوگدانف و سفیر قطر در مسکو با تمرکز بر بحرانی که نوار غزه با آن مواجه است، به بحث و رایزنی پرداختند.

این بیانیه‌ می‌افزاید: طرف روسی در جریان این دیدار از تلاش‌های قطر برای حل و فصل تعدادی از مسائل اجتماعی - اقتصادی و بشردوستانه ناشی از این بحران بی‌سابقه و برقراری صلح بین فلسطین و (رژیم) اسرائیل تقدیر کرد.

بر اساس این بیانیه، دیپلمات‌های ۲ کشور همچنین درباره تلاش‌ها برای توسعه بیشتر روابط سنتی دوستانه بین روسیه و قطر، از جمله حفظ گفت وگوهای سیاسی پویا و برنامه دیدارهای دو جانبه آتی گفت وگو کردند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید