استقبال چشمگیر کاربران فضای مجازی از عملیات حماس+ فیلم

کدخبر: ۶۰۹۴۴۴
اقتصاد نیوز :ویدئوی منتشر شده توسط گردان های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، با استقبال گسترده کاربران شبکه های اجتماعی رو به رو شد.
استقبال چشمگیر کاربران فضای مجازی از عملیات حماس+ فیلم

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در آخرین ویدئویی که منتشر کرده، صحنه های مختلفی از هدف قرار دادن تانک ها و خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشته است.

کاربران فضای مجازی با الهام از سخن یکی از رزمندگان حماس پس از منهدم کردن یک تانک اسرائیلی، به طور گسترده از هشتک «فقعت والله فقعت ... یارب تقبل» (ترکید به خدا ترکید ...خدایا قبول کن) استفاده کردند.

پیشتر نیز عباراتی مانند «ولعت» (شعله ور شد) یا «یارب باسمک الأعظم» (خدایا به اسم اعظمت) با الهام از سخن رزمندگان فلسطینی در فضای مجازی ترند شده بود.

 سخنگوی نظامی گردان های عزالدین القسام در آخرین سخنان خود، از انهدام ۱۶۰ دستگاه از تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی خبرداده بود.

بمباران مناطق مسکونی غزه در حالی وارد سی و هفتمین روز خود شده که بمباران و موشکباران محله های مسکونی نوار غزه از هوا و دریا امروز نیز ادامه دارد و ناوچه های رژیم صهیونیستی در حال گلوله باران مناطق غربی این منطقه هستند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز یک مرکز اسکان آوارگان وابسته به سازمان ملل متحد در غرب شهر غزه را بمباران کردند.

در این حمله هوایی ۲ شهروند فلسطینی شهید و شماری زخمی شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین یک منزل مسکونی در منطقه «زنه العواصیه» در شرق خانیونس را بمباران کردند، نیروهای امدادی در حال خارج کردن شهدا و زخمی های این حمله از زیرآوار هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید