ادعای جدید رسانه‌های اسرائیلی درباره منابع تامین سلاح‌های حماس

کدخبر: ۶۰۹۷۲۱
اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری اتهامات مستقیمی را علیه مصر مبنی بر مسلح کردن جنبش حماس مطرح کرده است.
ادعای جدید رسانه‌های اسرائیلی درباره منابع تامین سلاح‌های حماس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وبگاه «بحدری حردیم» که حامی جریان دینی یهودی تندرو در اراضی اشغالی است، ادعا کرد بیشتر زرادخانه تسلیحات حماس علیه رژیم صهیونیستی از مصر آمده است.

درخواست مهم مصر در مورد کمک‌های بشردوستانه به غزه!

این وبگاه همچنین مدعی شد: اسرائیل دارای پیشرفته‌ترین نیروهای مسلح در جهان است. حماس نیز در حال حاضر دارای سلاح‌های پیشرفته‌ای است. بسیاری از سلاح‌های ضدتانک از طریق تونل‌های سینا در مصر به نوار غزه و از طریق کامیون‌هایی که بین مصر و غزه در حال حرکت هستند، به غزه قاچاق شده است.

گفت‌وگوی تلفنی وزرای دفاع آمریکا و مصر درباره غزه

این وبگاه نوشت چند سال قبل، نیروهای اسرائیلی با سنگ و کوکتل مولوتف‌هایی مواجه می‌شدند که نیروهای فلسطینی پرتاب می‌کردند، اما امروز ارتش اسرائیل با سلاح‌هایی همچون سلاح‌های هدایت شده با لیزر و سلاح‌های ضد تانک در غزه مواجه است.

تحلیلگران نیز به روزنامه واشنگتن پست گفتند که رژیم صهیونیستی انواع تسلیحات در دست حماس از جمله سلاح‌های تک‌تیرانداز مدرن، آر پی جی، بمب‌های مغناطیسی، پهپادهای تهاجمی، زیردریایی‌های کوچک، مین‌ها، موشک‌های ضدتانک و موشک‌های دوربرد و راکت‌هایی که می‌توانند به حیفا و تا جنوب حتی ایلات برسند، اگرچه هنوز از دقت کافی برخوردار نیستند، به دقت زیر نظر دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید