نتانیاهو مدعی شد؛

امنیت را به شمال و جنوب اسرائیل بر می‌گردانیم

کدخبر: ۶۰۹۷۳۸
اقتصادنیوز: نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مدعی شد امنیت به شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی باز خواهد گشت.
امنیت را به شمال و جنوب اسرائیل بر می‌گردانیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه تاکید کرد که جنگ علیه غزه تا تحقق پیروزی ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه سخنانش گفت: «امنیت را به شمال و جنوب باز می‌گردانیم و با چیره شدن بر حماس، پیروزی را محقق خواهیم کرد».

ادعای جدید رسانه‌های اسرائیلی درباره منابع تامین سلاح‌های حماس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: «عملیات نظامی در غزه تا محقق شدن پیروزی قاطع ادامه خواهد یافت».

این سخنان نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که «الی کوهن» وزیر خارجه این رژیم اذعان کرد: «فشارهای بین‌المللی علیه ما برای پایان دادن به جنگ در حال افزایش است».

کوهن در ادامه سخنانش گفت: «ما تنها دو هفته فرصت داریم تا پیش از آنکه فشارهای بین‌المللی موثر واقع شود، کار را یکسره کنیم».

همزمان با بی‌توجهی رژیم موقت صهیونیستی به درخواست‌های جهانی برای توقف حملات جنایتکارانه به نوار غزه و کشتار مردم فلسطین، صلیب سرخ جهانی نیز درباره وخامت اوضاع انسانی در این منطقه هشدار داد.

«آلِنا سینِنکو» نماینده کمیته بین‌المللی صلیب سرخ امروز (دوشنبه) در مصاحبه با شبکه «روسیا۲۴» گفت که وضعیت انسانی و درمانی در نوار غزه بسیار وخیم و در شرایط بحرانی است.

از سوی دیگر، تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی در شهرها و کشورهای مختلف جهان به طور گسترده‌ای در حال انجام است.

مخالفت تشکیلات خودگردان با طرح جدید اسرائیل!

حدود ۱۰ هزار نفر از مردم سراسر ایالت تگزاس در آمریکا روز گذشته در جریان تظاهراتی از مردم فلسطین در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه حمایت کرده و در مقابل ساختمان کاپیتول این ایالت خواستار برقراری آتش‌بس شدند.

به گزارش یک پایگاه خبری آمریکایی این بزرگترین تجمع طرفداران فلسطین در ایالت تگزاس از زمان آغاز جنگ در تاریخ ۷ اکتبر به شمار می‌رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید