انفجار مهیب در ایلات/ اسرائیل در غرب غزه غافلگیر شد + فیلم

کدخبر: ۶۰۹۹۸۱
اقتصادنیوز : منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از انهدام سه تانک ارتش اسرائیل در غرب غزه و حمله راکتی به موضع نظامی آن و همچنین وقوع انفجاری بزرگ در شهر ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی خبر دادند.
انفجار مهیب در ایلات/ اسرائیل در غرب غزه غافلگیر شد + فیلم

 به گزارش  اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا ، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که دو تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در محور غرب غزه هدف قرار داده است.

حمله موشکی نجبای عراق به بندر ایلات اسرائیل/ هشدار گروههای مقاومت به اسرائیل و آمریکا

برئایه این گزارش، این دو تانک با راکت «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفته و منهدم شدند.

شاخه نظامی حماس همچنین اعلام کرد که یک تانک دیگر رژیم اشغالگر را در محور جنوب غرب غزه با راکت الیاسین ۱۰۵ منهدم کرده است.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق استان «الوسطی» در نوار غزه را با سامانه موشکی کوتاه برد «رجوم» هدف قرار داد.

در همین راستا منابع رسانه‌ای از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در «ناحل عوز» و شهر عسقلان در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در این باره اعلام کرد که موضع نظامی «مارس» ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت نوار غزه را راکت باران کرده است.

 
منابع خبری همچنین از وقوع انفجاری بزرگ در شهر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

منابع صهیونیستی علت این انفجار را اصابت یک موشک یا پهپاد دانستند. ایلات در روزهای گذشته شاهد حملات پهپادی و موشکی ارتش یمن و مقاومت اسلامی عراق بوده است.

این حملات در پاسخ به جنایات روزافزون ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و به ویژه کودکان و زنان در نوار غزه انجام شد.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین درحالی وارد سی و نهمین روز شده است که رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه علاوه بر زنان و کودکان و ارتکاب جنایات جنگی به بیمارستانها هم حمله می‌کند و مانع از ورود سوخت به نوار غزه برای تامین برق بیمارستان ها شده است که این امر به از کار افتادن ژنراتورهای بیمارستانها و قطع برق منجر شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید