راهکار وزیر دارایی اسرائیل برای جنگ غزه: کشورهای دیگر آوارگان فلسطینی ر ا بپذیرند!

کدخبر: ۶۱۰۰۵۵
وزیر دارایی اسرائیل مدعی شد که پذیرش آوارگان فلسطینی از سوی کشورهای مختلف به همراه کمک‌های مالی سخاوتمندانه جامعه جهانی و اسرائیل، تنها راه‌حلی است که موجب کاهش درد و رنج مردم یهود و عرب باهم خواهد شد.
راهکار  وزیر دارایی اسرائیل برای جنگ غزه: کشورهای دیگر  آوارگان فلسطینی ر ا بپذیرند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بتزالل اسموتریچ، وزیر دارایی و رئیس حزب صهیونیسم دینی رژیم صهیونیستی گفت: پس از این (۷ اکتبر/ ۱۵ مهرماه) برای اسرائیل امکان این وجود ندارد که یک حکومت مستقل در غزه را بپذیرد. وی مدعی شد: هر حکومت و ساختاری در غزه تأسیس شود، مبتنی بر نفرت از اسرائیل بنا خواهد شد که خواهان نابودی تل آویو است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله روزنامه معاریو به نقل از اسموتریچ گزارش دادند: من از ابتکار عمل داوطلبانه انتقال عرب‌های غزه به کشورهای جهان استقبال می‌کنم. این همان راه‌حل انسان دوستانه درست برای ساکنان غزه و همه این منطقه است که پس از گذشت ۷۵ سال با پناهندگی، فقر و خطرات دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی مدعی شد: اکثریت اهال غزه را نسل چهارم و پنجم آوارگان سال ۱۹۴۸ میلادی تشکیل می‌دهند، کسانی که به جای آن که مانند صدها میلیون آواره دیگر در سراسر جهان دوباره بازپروری شوند، به گروگان‌هایی در غزه بدل شدند که با فقر و ازدحام جمعیت روبه رو هستند و به نمادی از تمایل به نابودی اسرائیل و بازگشت آوارگان به "یافا"، "حیفا"، "عکا" و "طبریا" تبدیل شدند. اسموتریچ ادامه داد: در هر صورت راه‌حل تنها بر نابودی حماس استوار است.

وی مدعی شد: منطقه کوچکی مثل غزه که نه منابع طبیعی و نه منبع درآمد مستقلی دارد، با این فشردگی بالای جمعیتی دارای کم‌ترین فرصت است که بتواند به لحاظ اقتصادی و سیاسی به حیات خود ادامه دهد.

وی ادعا کرد: به همین دلیل پذیرش آوارگان فلسطینی از سوی کشورهای مختلف به همراه کمک‌های مالی سخاوتمندانه جامعه جهانی و اسرائیل، تنها راه‌حلی است که موجب کاهش درد و رنج مردم یهود و عرب باهم خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید