حملات دوباره اسرائیل به کرانه باختری

کدخبر: ۶۱۰۱۱۲
اقتصادنیوز :با ورود جنگ اسرائیل علیه نوار غزه به چهلمین روز خود، ارتش تل آویو به حملات خود در کرانه باختری علیه فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد و علاوه بر یورش به شهرها و مناطق مختلف آن و بازداشت گسترده، چندین تن را شهید و مجروح کرده است.
حملات دوباره اسرائیل به کرانه باختری

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، به نقل از «العربی الجدید»، نیروهای اشغالگر ضمن یورش به منزل یک فلسطینی و تفتیش آن در شهرک «بیت فجار» در جنوب شهر «بیت لحم»، او و فرزندش را بازداشت کردند. رسانه‌های فلسطینی هم از یورش نیروهای اشغالگر به اردوگاه «الدهیشه» در این شهر خبر دادند.

نیروهای رژیم صهیونیستی پس از یورش به شهر جنین و محاصره چند منزل، پنج فلسطینی را بازداشت کردند. تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی در پشت‌بام ساختمان‌های بلند اطراف مناطقی که یورش بردند، مستقر شدند.

بازداشت دو فلسطینی در نابلس

نیروهای رژیم صهیونیستی پس از یورش به شهر نابلس، «غسان ذوقان»، استاد ۶۷ ساله دانشگاه دولتی «النجاح» را بازداشت کردند که قبلا بارها بازداشت اداری شده بود.

خبرگزاری فلسطینی «وفا» هم گزارش داد، نیروهای اشغالگر دوجوان فلسطینی را پس از یورش به شهر نابلس، حمله به خانه و تفتیش آنها بازداشت کردند.

یورش نیروهای اشغالگر به شهر جنین و الخلیل

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر جنین از خیابان نابلس یورش برده و آژیر خطر برای مطلع کردن نیروهای مقاومت از این یورش به صدا درآمد.

همچنین نیروهای اشغالگر به شهر الخلیل، اردوگاه «العروب» و روستایی در شمال این شهر یورش برده و منزل تعدادی از فلسطینی‌ها را تفتیش کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی در این یورش خود سه زن فلسطینی را هم در شمال استان الخلیل بازداشت کردند.

بازداشت یک فلسطینی در شهر «البیره»

نیروهای اشغالگر صبح امروز چهارشنبه یک فلسطینی «بسام جرار» را در شهر البیره کرانه باختری بازداشت کردند. وی پژوهشگر و متفکر اسلامی فلسطینی زاده رام‌الله است که به دلیل تدریسش درباره زوال رژیم صهیونیستی مشهور است.

نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به این شهر، چندین فلسطینی را بازداشت کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید