فوری/عیادت اردوغان از بیماران فلسطینی + عکس

کدخبر: ۶۱۰۳۶۱
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه به عیادت بیماران فلسطینی رفت که همزمان با بسته شدن بسیاری از بیمارستان‌های غزه، برای درمان به آنکارا منتقل شده‌اند.
فوری/عیادت اردوغان از بیماران فلسطینی + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز  به عیادت بیماران فلسطینی که در پایتخت ترکیه بستری شده‌اند، رفت. این بیماران مبتلا به سرطان بودند و همزمان با بسته شدن بسیاری از بیمارستان‌های غزه، از فلسطین به ترکیه منتقل شده و برای مداوا در بیمارستان «بیلکنت» شهر آنکارا بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه و ارجان ینی، رئیس بیمارستان نیز در این دیدار، همراه اردوغان بودند.

گفتنی است، طی هفته‌های گذشته برخی بیماران مبتلا به سرطان فلسطینی به بیمارستان‌های مصر، اردن و ترکیه انتقال داده شده‌اند؛ اما برخی دیگر هنوز موفق نشده‌اند از غزه خارج شوند و امدادگران می‌گویند در میانه هرج و مرج جنگ دیگر نمی‌توانند به خانواده آن‌ها دسترسی پیدا کنند. 

وزارت بهداشت غزه اعلام کرده که بر اثر بمباران‌های ارتش اشغالگر، اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده است و از مجموع ۳۵ بیمارستان، تنها ۹ بیمارستان باز است.

18558563_238

18558564_712

18558565_932

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید