بمباران مقر نظامیان اسرائیلی از خاک لبنان / چند صهیونیست زخمی شدند؟

کدخبر: ۶۱۰۵۶۰
اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در ادامه حملات امروز خود به مواضع صهیونیست‌ها از حمله پهپادی به مقر دیگر صهیونیست‌ها خبر داد.
بمباران مقر نظامیان اسرائیلی از خاک لبنان / چند صهیونیست زخمی شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه «المطله» را با دو حمله پهپادی هدف قرار دادیم.

الجزیره گزارش داد، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نیز اعلام کرد که سه صهیونیست در جریان حملاتی از خاک لبنان با موشک‌های ضدزره زخمی شدند.

 حزب‌الله لبنان پیش از این نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در غزه رزمندگان مقاومت اسلامی راس ساعت ۱:۰۵ دقیقه بعد از ظهر جمعه تجمع نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین یرؤون را با سلاح مناسب هدف قرار دادند و تعدادی از صهیونیست‌ها به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفتند.

پاسخ حماس در واکنش به اظهارات «بورل» علیه این جنبش

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که راس ساعت ۱:۲۵ دقیقه بعد از ظهر امروز نیز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه «الضهیره» را نیز با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین  راس ساعت ۲:۴۰ بعد از ظهر پایگاه صهیونیستی «العاصی» را با سلاح مناسب هدف قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که شهرک صهیونیست‌نشین«المناره» از داخل خاک لبنان با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده شده‌است.

در بیانیه دیگر حزب الله نیز آمده است که نیروهای مقاومت لبنان ساعت ۲:۵۵ دقیقه بعد از ظهر با سلاح مناسب پایگاه صهیونیستی «برکه ریشا» را هدف قرار داده‌است.

در بیانیه دیگری نیز آمده‌است که مقاومت اسلامی لبنان راس ساعت ۳:۰۰ بعد از ظهر تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی «الراهب» را هدف قرار داده‌است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید