آمار تکان دهنده از کشتار کودکان در غزه / 300 کودک طی 24 ساعت قربانی شدند + فیلم

کدخبر: ۶۱۱۱۱۶
اقتصادنیوز: آمارهای رسمی فلسطین نشان می دهد که جنایتکاران اسرائیل فقط در طول ۲۴ ساعت، ۳۰۰ کودک مظلوم و بی گناه فلسطینی را در بمباران های مناطق مختلف نوار غزه به شهادت رسانده اند.
آمار تکان دهنده از کشتار کودکان در غزه / 300 کودک طی 24 ساعت قربانی شدند + فیلم

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه هر روز آمار شهدای حملات و بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر می کند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین ظهر روز شنبه اعلام کرده بود که تعداد کودکان شهید در نوار غزه به پنج هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

دو راهی مرگ برای محمود عباس/ رنسانس غزه؛ شمشیر داموکلس تشکیلات خودگردان

این سخنگو ۲۴ ساعت بعد یعنی روز یکشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که شمار کودکان شهید شده در بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۵ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته است.

مقایسه این دو آمار نشان می دهد که جنایتکاران جنگی و رژیم کودک کش صهیونیستی در طول فقط ۲۴ ساعت یعنی از ظهر روز شنبه تا ظهر روز یکشنبه، ۳۰۰ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده اند.

این کودکان به همراه شمار دیگری از غیرنظامیان فلسطینی در جریان بمباران شدید بیمارستان ها و مدارس غزه و حمله هواپیماهای رژیم اسرائیل به گروهی از آوارگان فلسطینی به شهادت رسیدند.

توافق غزه منتفی شد/ حماس و اسرائیل زیر توافق زدند

۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) روز جهانی کودک در حالی فرا رسیده است که در ۴۴ روز اخیر بیش از ۵۵۰۰ کودک بی‌گناه فلسطینی در غزه به شهادت رسیدند.

شهادت این انسانهای معصوم حکایت از داستان تلخ و غمبار زندگی کودکانی دارد که لحظات ناب کودکی آنها زیر سایه دائمی ترور و وحشت از رژیم اشغالگر و در سرزمینی که بزرگترین فاجعه حقوق بشری جهان در آن در حال وقوع است، سپری می‌شود.​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید