انصارالله یمن: توجهی به تهدیدات آمریکا و اسرائیل نداریم

کدخبر: ۶۱۱۳۲۶
اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که کشتی اسرائیل در راستای مشارکت اعلام شده یمن در روند حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات طوفان الاقصی توقیف شد.
انصارالله یمن:  توجهی به تهدیدات آمریکا و اسرائیل نداریم

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت، عملیات توقیف کشتی رژیم صهیونیستی در چارچوب مشارکت آشکار و اعلام شده دولت و رهبری یمن در حمایت از فلسطین، نوار غزه، ملت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی انجام شد. ضمن اینکه عملیات بزرگ پهپادی، موشک‌های بالستیک پیشرفته نیز ادامه دارد که برد آنها ۲۰۰۰ کیلومتر است و قابلیت هدف‌گیری تمامی نقاط فلسطین اشغالی و اهداف حیاتی، اقتصادی و نظامی دشمن را دارد.

لحظۀ توقیف کشتی اسرائیلی توسط انصارالله یمن + فیلم

وی با بیان اینکه اهداف این عملیات محقق شد و تا زمان پیروزی فلسطین و غزه و نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت، تاکید کرد: «ما در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی غاصب و نابود شدنی علیه ملت فلسطین و جنایت‌های وحشیانه و حمایت بین‌المللی غرب و آمریکا از رژیم صهیونیستی غاصب و موقت ساکت نخواهیم ماند.»

این عضو دفتر سیاسی خاطرنشان کرد، یمن بزرگ تنها کشوری است که به رژیم صهیونیستی ضربه زد و در حرف و عمل برای تحمیل معادلات و حمایت از فلسطین تلاش کرد.

وی گفت، صهیونیست‌ها و نیز آمریکایی‌ها در اظهارات خود اعلام کردند که این کشتی متعلق به یکی از صهیونیست‌های معروف در تجارت صهیونیستی است و ناراحتی آنها واضح بود و نگرانی و هیستری در گفتمان رسانه‌ای و سیاسی آنها مشخص بود.

القحوم افزود، توقیف این کشتی و سایر کشتی‌ها، رژیم غاصب و موقت صهیونیستی را در چارچوب مشارکت آشکار و اعلام شده دولت و رهبری یمن در حمایت از فلسطین و غزه هدف قرار می‌دهد.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت: رژیم صهیونیستی غاصب، موقت، رو به زوال و تحت حمایت آمریکا و غرب نمی‌داند که یمن بزرگ دارای عناصر قدرتی است که از حاکمیت و استقلال آن در دریا، هوا و زمین محافظت می‌کند و هرگونه تحرکات خصمانه نسبت به یمن عواقب ناگواری خواهد داشت. «ما در قلب نبرد برای حمایت از فلسطین و غزه حضور داریم و به تهدیدات آمریکا و اسرائیل توجه نخواهیم کرد. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که تجاوز به غزه و فلسطین را متوقف کنند.»

وی تاکید کرد، عملیات علیه رژیم صهیونیستی تا زمان تداوم تجاوز وحشیانه آن علیه نوار غزه ادامه خواهد داشت، این معادله ثابت است، عملیات گسترش خواهد یافت‌، همه گزینه‌ها روی میز است و یمن در اتخاذ اقدامات عملی بازدارنده علیه این رژیم تردید نخواهد کرد.

القحوم گفت، کشور و رهبری یمن بزرگ تصمیم درست، واضح و اعلام شده در حمایت از فلسطین و غزه گرفت و تنها کشوری است که رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد، معادله قوی ساخت، دست به عملیات بزرگ زد و رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها را به وحشت انداخت.

وی افزود: «ما به لطف خداوند و یاری او آماده رویارویی با اسرائیل و آمریکایی‌ها هستیم و این مایه افتخار و سربلندی است که در کنار فلسطین و در نبرد آنها هستیم. یمن به یاری خداوند قادر است که اگر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به فکر حمله به یمن بیفتند مقابله به مثل کند و توان نظامی و صنایع جنگی آن افزایش یافته‌است. یمن اکنون همه عوامل قدرت را در اختیار دارد و هرکسی که این عوامل را در اختیار دارد می‌تواند آنچه را می‌خواهد تحمیل کند و اکنون زمان قدرت است و این چیزی است که هم آمریکا و هم اسرائیل به آن توجه دارند.»

رژیم صهیونیستی در پی شروع عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین وحشیانه نوار غزه را بمباران کرد و هزاران فلسطینی شهید و زخمی شدند و همزمان، آب، برق در این باریکه قطع و سوخت تمام شده‌است و ورود کمک‌های انسانی با محدودیت زیادی همراه است‌.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید