رسانه‌های اسرائیل:

حزب‌الله سیستم اطلاعاتی اسرائیل را به عصر حجر بازگرداند

کدخبر: ۶۱۱۳۷۴
اقتصاد نیوز :رسانه‌های اسرائیل در واکنش به حمله حزب‌الله لبنان به سرویس‌های نظارتی و اطلاعاتی در جبهه شمالی، نتیجه این حملات را «بازگرداندن سرویس اطلاعات شمال به عصر حجر» توصیف کردند.
حزب‌الله سیستم اطلاعاتی اسرائیل را به عصر حجر بازگرداند

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حزب‌الله لبنان تقریبا روزانه به حمله به ادوات نظامی اشغالگران ادامه می‌دهد و پیش از این نیز صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن این ادوات منتشر کرده و جزئیات عملیات و ماهیت دستگاه‌های مورد هدف را فاش کرده است.

به نقل از سایت خبری المیادین، صحنه‌هایی که رسانه‌های جنگی منتشر کرده‌اند، طبق ادعای خود رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد مواضعی که این رژیم در خط مقدم مرزها ایجاد کرده مواضع دفاعی نیستند اما حزب‌الله اعلام کرد، این مواضع پایگاه‌های جاسوسی هستند و به فراتر از مرزهای لبنان می‌رسند و بدون استثنا به حریم خصوصی لبنانی‌ها در همه جا نفوذ می‌کنند.

حمله حزب الله به مقر نظامیان اسرائیل در المطله!

پیشتر نیز تحلیلگر امور نظامی و استراتژیک شبکه خبری المیادین گفت که این ادوات شامل سیستم‌های نوری حرارتی می‌شوند که جایگزین عنصر انسانی در نظارت می‌شوند و نیاز به استقرار نگهبانان در مرزها برای نظارت را از بین می‌برند و در هشدار دادن به دشمن درباره هرگونه تحرکات مقاومت کاربرد دارند.

این ادوات شامل سیستم‌های لیزری برای تعیین فواصل، سیستم‌های استراق سمع صوتی، سیستم‌های استراق سمع رادیویی و ارتباطات، به‌علاوه سیستم‌های دید در روز و شب با تلسکوپ تا فاصله ۵ کیلومتری است.

حزب‌الله لبنان همچنان مواضع رژیم صهیونیستی را در مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی هدف قرار می‌دهد. این حزب صحنه‌هایی را از حمله به تعدادی از پایگاههای وابسته به نیروهای رژیم صهیونیستی به در مرزهای مشترک با فلسطین منتشر کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید