وزیر دفاع : اسرائیل توان مقابله با موشک‌های ایران را ندارد

کدخبر: ۶۱۱۵۷۰
اقتصادنیوز : وزیر دفاع اعلام کرد که اسرائیل، توان مقابله با هیچ کدام از موشک‌های جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
 وزیر دفاع : اسرائیل توان مقابله با موشک‌های ایران را ندارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید اخیر رهبری انقلاب از نمایشگاه هوافضای سپاه، اظهار کرد: زحمات زیادی در سال‌های گذشته در این مجموعه انجام شده و دستاوردهای بزرگی به همراه آورده است. رهبری انقلاب از این اقدامات و دستاوردها بسیار خوشحال شدند. قطعاً این اقدامات تأثیر بسیار زیادی در بازدارندگی خواهد داشت.

امضای امیر آشتیانی پای 2 حکم/ چه کسی معاون مهندسی وزارت دفاع شد؟

وی تصریح کرد: توان دفاعی کشور ما در مرحله‌ای است که می‌توانیم با قاطعیت بگوییم تهدیداتی که شاید سال‌های گذشته از سوی دشمنان مطرح می‌شد، الان دیگر از دستور کارشان خارج شده است چون می‌دانند به هیچ وجه نمی‌توانند جمهوری اسلامی را تهدید کنند و این بازدارندگی ایجاد شده است.

 

وی تاکید کرد : رژیم صهیونیستی، توان مقابله با هیچ کدام از موشک‌هایی که داریم و توانمندی های موشکی که در سطوح مختلف داریم را ندارد.

آشتیانی همچنین اعلام کرد: برای بزرگداشت روز نیروی دریایی ما مراسم الحاق ناوشکن دیلمان که ساخت مجموعه سازمان دریایی وزارت دفاع است را در هفته اول آذرماه انجام می‌دهیم.

وی افزود: این ناوشکن از زمره ناوشکن‌های کلاس موج است. ۱۵۰۰ تن وزن دارد و نسبت به ناوشکن‌های قبلی مزیت‌های بسیاری دارد.

 آشتیانی همچنین درباره جت آموزشی یاسین گفت:‌ این هواپیما نقش بسیار مهمی در چرخه آموزشی خلبانان ما دارد و تا ساعتی دیگر این جت آموزشی اولین پروازش را آغاز می‌کند که نتایج آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید