فیدان خطاب به غرب: فاصله خود با جنایات اسرائیل را حفظ کنید

کدخبر: ۶۱۱۸۹۰
اقتصادنیوز: هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه امروز گفت که کشورهای غربی باید فاصله خود با جنایات جنگی اسرائیل را حفظ کنند.
فیدان خطاب به غرب: فاصله خود با جنایات اسرائیل را حفظ کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،‌ هاکان فیدان در اجلاس بین المللی ارتباطات (Stratcom Summit’۲۳) در استانبول گفت که کشورهای غربی باید فاصله خود با جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را حفظ کنند.

آناتولی گزارش داد، وزیر امور خارجه ترکیه در این خصوص تصریح کرد: دستیابی به صلح تنها با تکرار جملات تکراری و چشم پوشی بر جنایات (رژیم) اسرائیل ممکن نخواهد بود.

اردوغان به سیم آخر زد / جدیدترین موضع‌گیری درباره غزه

«هاکان فیدان» با اشاره به آغاز روند تغییرات اساسی در نظام بین الملل، تاکید کرد: رقابت راهبردی در بالاترین سطح خود پس از پایان جنگ سرد قرار دارد.

وی با بیان اینکه با توسعه فن آوری، رقابت میان کشورها دیگر محدود به روش های متعارف نیست و دروغ‌ پراکنی و حملات سایبری نیز تبدیل به تهدیدات بزرگی شده‌ اند، افزود: هم اکنون اشخاص نیز می‌ توانند دولت‌ ها را به چالش بکشند.

فیدان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه ترکیه برای مقابله مؤثر با تهدیدات چندگانه، گفت: بعضاً شاهد همراهی کشورهای دوست و متحد با گروه‌های تروریستی هستیم. بارها تاکید کرده ایم که حمایت کشورهای متحد به ویژه آمریکا از گروه تروریستی ی.پ.گ به عنوان شاخه‌ای از پ.ک. ک که با بهانه مبارزه با داعش صورت می‌ گیرد، یک خطای بزرگ است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید